|
唉!!次次nic夜晚有fun都要煩啦...點算好呢!!?又要諗點偷走啦><
如果佢好早返..又偷走5到.又冇得見阿nic啦∼!!唉...幾時至可以自由
想去邊就去邊呢...幾時至可以去到幾晏都冇人理呢.=.=!!!好羨慕d人啊
!!!自由到爆啊><><好想聽日可以出成日5洗返屋企啊...個個都得..係
得我地5得..覺得我地好鬼煩啊..次次都係咁!!!希望今次可以成功見到霆鋒
啦...^^∼
今日搵佐勁耐<浪漫滿屋>都dl5到...真係好想睇返啊ma..整佐成日先知
冇佐個bt..真白痴..搞佐咁耐=.=!!
中午好好笑a!!我地5俾細佬出街..佢就死都要出..我地鎖佐門..個白痴仔
仲喊埋添喎..!!!跟住同阿妹返房冇理佢!!仲一齊用手機打去玩佢..佢又一
邊接一邊喊..笑到我同阿妹爆肚啊..kakaka!!仲扮佢同學問佢去5去睇
下面黑森林啊...勁好笑a!!!
|