|
琴晚同阿珊傾電話...
我仲以為會冇咩傾喎...
點知傾到痴哂!!!!
哈哈...傾你既cool仔.無賴!!!!
傾黑xx同哨牙仔...haha!!!
d名好好聽呀...哈哈哈哈哈∼
今日見啦∼∼姐姐仔..
11:05!!!守係電視度..
開始啦開始啦...嘩!!nicnic做司儀/傍白(5知可5可以咁講呢∼?)
靚仔靚仔呀><><!!!nic平時講野係〔你你你..姐姐係咁講〕咁架ma
做司儀喎..笑死我啦!!!so qqqqq^^
銀紙..哈哈哈哈!!你講到好好笑呀!
x洛施同ky好好笑呀!!係咁笑..要死都笑!!卡卡...
阿嬌好假囉做到-.-””
阿sa好靚呀..!!!俾佢做女主角啦><
其他做到都丐好好笑!!!!
有ky fs..本來想睇下有冇阿珊架..
點知睇到一個勁似細兜既人..5知我係5係眼花..
--------
5開心架我....
jerry.vanness><><><
5得..我要去送機!!!!

好靚仔呀!!!

|