|
今日有咩事發生呢∼??
好多都5記得啦..呵呵**
今日上佐5堂..食完飯就上車去灣仔睇show!!!
等佐善行好耐呀!!
哈哈!!係車度我同阿美傾到痴哂線..
我同阿美扮星..好多fans呀我地∼!!
有個fans爆蒼..仲擺xx..暈低..kakaka∼
阿珠同善行係我地保母呀...笑死人啦...!!!
好多就到啦...
我地入到去坐低...係我地上面有一班其他學校既男仔∼
係咁係度講講講..問問問∼∼∼
miss好惡咁問佢地係邊間...低死
跟住係咁問人地野..好煩呀!!
又狂整我頭髮..死仆街..!!!同佢地3唔識9..煩-.-
跟住阿美又俾佢地煩喎...拎佐icq..俾佐msn..
得佐...冇出聲呀!!佢地俾人鬧啦..呵呵...
講d野好好笑呀...
突然聽到有個男仔話:搵d謝霆鋒d歌黎聽啦..!
嘩∼!!!激動.差d大叫//呵呵...
6:00幾回家了...
跟佐佢(ky)可5可以好似以前咁fd∼????
我話可以.你都5信啦係5係呀∼?
仲記5記得我地係點解咁fd架∼?
係因為大家都鍾意霆鋒呀!!!
依家呢!!?大家鍾意既5同佐..有可能好似之前咁fd咩∼?
冇可能啦..!!!!
不過我講你知..我係想你明點解囉∼∼
仲有少一個人同我地爭霆鋒..我地一d都5覺得開心喎..
如果我地咁諗..就5會之前同你嘈啦..係未∼?
但你話我地仲係5係fd∼?
咁當然係啦!!!但冇之前咁fd囉..你明5明呀∼?
阿珊..<<有得必有失呀ma>>!!
5好再為佐依d野5開心啦..好冇∼?
但你都要記得我地以前玩既開心野呀...!!!
5想講到好似冇佐個fd咁呀!!!唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|