|
∼*我 相 信 找 不 到 有 比 你 更 好 的 人 你心 裡 理 想 情 人 是 幾 分
是 否 也 會 有 我 的 份 ”\/\
好鍾意依一句...係勁鍾意呀!!!
寫得好岩呀∼!!!哈哈
琴日同yee又睇佐一次<惡作劇之吻>
第4次睇啦..!!!
都幾搞笑架個阿ba...呵呵
阿妹好似5係咁鍾意依"出"戲..
其實我覺得ok啦...
當然...一定係<惡魔在身邊>50分1咁好睇啦..!!
如果<惡魔在身邊>有第2部咁就好啦..
依排都幾鍾意楊丞琳..同埋佢d歌!!!
5知佢會5會黎香港呢!!!???
今日上網睇返佐d野...
係我地同人地開戰既野...
呵呵...好好笑呀!!!
鬧得最勁既係阿珊呀...!
雖然以前有人5鍾意我地..但我地都好幫大家..感情好好..
反而依家冇事啦...就好似散哂咁..d人10年冇見10年冇傾電話-.-
點解搞成咁呢∼!!!???????
|