|
琴日又冇寫日記添...
但都開心返好多啦..!!!
茹同豬仔好咩咩咩呀^^好好笑呀
見到佢地咁幸福..都幾開心∼!!
哈哈....
琴日上綜科堂..勁搞笑呀
sir係咁話恩兒..我諗佢真係好憎恩兒∼
係咁話想打佢..哈哈
sir問邊個係最瘦..
我話:張柏芝..(我亂up架)
中佐喎...呵呵∼∼∼
sir話:張柏芝5知點解會咁瘦..好似係俾謝霆鋒飛佐先變成咁
我即刻話:梗係5係啦...-.-(個個都覺得關nic事)
sir話:5係咩..你都幾留意娛樂d野架喎..
果陣我好想講..其實我5係留意娛樂d野..我係留意霆鋒d野姐
but..算啦..冇講
今日上電腦堂..同徐xx係咁打黎打去..
死人徐xx好煩呀..係咁打我..叫佐佢5玩都仲打..
好鬼痛架ma-.-
最後調位...終於5洗俾佢打啦..唉!!!
今日都好多野好搞笑!!
但係佢好似.....
係咁cccc
...望望望...訓訓訓..
希望黑xx開心d啦....!!
感動中......呀!!!小珊珊
好開心呀...呵呵..
多謝你當我地咁fd呀∼∼!!!!
你都係我好重要好重要..既fd呀!!!
(((朋 友 只 要 你 被 孤 單
壓 得 叫 不 出 來..
我 第 一 時 間 送 出 關 懷)))
(to you)
〔〔〔尋人啓示〕〕〕
kitty..
你去佐邊呀!!!????
我地好似10年冇見啦...
miss u呀....!!!(好肉麻呀我)
如有人看見她..請告訴我..謝2
特徵:惡惡惡惡惡惡...^^
依排睇完<惡魔在身邊>..好5捨得
琴晚睇佐<惡作劇之吻>好似幾好睇..
不過睇佐1集咋><
|