|
今日中文堂做話劇呀..!!
個個組都好好笑..!!
不過miss話我地做得最好..
當然啦...有我依個未來既導演係度..呵呵
仲有我抄佐成晚啵...梗係掂啦^^!!!
同阿美傾msn...
佢同佢阿哥既野...!!!!
我發現阿美有咩5開心既野都會同我講...
我都好想同佢講我既野架..但我真係5想講..鍾意擺係心度∼∼
哈哈...我做佐好人啦...
我叫阿美5好嬲佢阿哥..!!
不過我不嬲都係咁好人架啦..
thx...kitty呀!!!
我知你係關心我既...
想我學好ddddd英文...
我會俾心機架啦....
好開心呀^^^^^^^!!!!!!!!
好想可以快d同你去搵nicnic呀!!!
好掛住佢呀><><><><
我地3個...我依家覺得好夠啦...
其他人跟5跟..已經5關我事啦..
|