|
今日係我生日呀!!!!
呵呵...開心到爆呀∼∼∼
不過早上要返去..公民大使..
好好玩呀!!!!^^
跟住上到去..好多人同我講.生日快樂.!!
仲請我食糖喎...
又有人幫我拎書..
又唱nic既歌俾我聽...
又收到我d好朋友既禮物..!!!
真係開心死我啦..!!!!
個個人都對我好好呀∼!!!thx你地呀∼!!!
好感動呀...連阿輝都記得我生日.!
佢同燒買都寫佐信俾我...又封利是俾我..哈哈!!好好笑
我地上堂係度諗.我同茹生日去邊慶祝..
叫多dddd人...快d到聽晚啦..
返屋企果陣...同阿美.阿珠.阿珊玩到痴哂!!
我阿珠一隊..阿美同阿珊一隊..我地係路度打架..
哈哈...人地以為我地痴架..^^
收到一把結他火機呀..!!!!!
好靚好靚呀!!!!thx美美&珠珠
but..我5食煙啵啵!!!
好靚靚既相架呀...我鍾意呀..thx茹茹
好有心思既利是呀!!!!
好好笑..好開心呀!!!thx燒買&阿輝
thx果d同我講生日快樂既人...
都有同我講呀!!!嘩∼∼開心死啦..
應承過你既野...一定記得既!!!!好驚喜呀^^*
真係超難忘既生日呀!!!好完美既生日!!
但係仲有1樣5好既野...就係係我生日最想見到你
你都仲未返黎...!!><
〔霆鋒
我生日呀∼!!!〕
如果可以聽到你同我講生日快樂就真係完美啦..
算∼∼∼等下年啦∼∼!!!!
|