|
琴晚真係玩得超開心呀!!
琴晚好多人..成20幾個人幫我同茹慶祝呀..thx!!
我地7點幾就一齊去買野..∼∼
大家係咁玩..係咁行..又多人喎!!!
買佐2個蛋糕就去佐海濱...好黑..好有feel呀..
我地圍佐個圈..係度玩truth or dare!!!
呵呵...好好笑呀!!!
阿銀呇a仲未黎...!!
我地就係果度玩住等呇a...
過佐陣...呇a買佐袋酒啦..好似青島..(好黑..睇5清楚)
1人1支...有d人5飲!!!
我地係度玩”保剪x”輸佐飲一啖..!!!
阿珠同阿美飲佐好多呀..痴哂咁!!!
不過係玩果陣...笑到碌地..哈哈哈哈哈...
何麗樺..美..珠飲佐3.4支-.-”
我好乖呀..飲佐半支..(因為驚醉佐俾阿ba殺死)
點知呇a3個都醉哂...又亂up野..唉!!!
係廁所發哂癲...d人醉佐咁恐怖..!!
仲係咁話飲飲飲-.-暈..!!!
我俾人x蛋糕...好慘呀><><
呇a醉佐真係好多笑料呀...仲係咁話自己冇醉..!!笑死..
又喊又笑..又亂鬧人..
跟住我同燒買送佐阿珠返屋企..!!!
之後d野5講啦..!!!!
雖然好多人醉佐...但都好開心...下年再玩...呵呵..!
****jerry做老闆...好勁呀^^!!!
但f4演唱會真係要取消咩∼???5好呀..真係好想去呀!!
f4真係冇得復合...唉!!!!!
咁我寧願夆策捘饇捸D.!!!
不過妎}心既...我做fans冇可能5支持架ma..
你開心就得啦..!!!
我地一定等到呇a開演唱會既...!!!
yee...5好嬲jerry啦!!!
你一定見到小vvvvv既!!!!
再敢嬲吽D..打死你呀!!!爆係d野出黎呀拿..
我都知你5捨得嬲旭旭既...呵呵!
|