|
唉.!!!好似好耐冇打過日記啦..∼∼
不過都冇咩好打啦..!!
今日送佐禮物俾燒買啦..∼∼
呵呵...佢睇到係f4即刻開心到發哂癲
又跳又嗌咁喎...
我發現我次次送野俾佢..我都會好開心架..
因為見到佢咁鍾意份野呀ma..
哈哈...令我諗起霆鋒係本雜誌同joey講既果句野
:〔好像你時常說收到我的生日禮物令你極感動,但其實對我來說只是小事一則〕
nic真係知我心意呀...我都有同感!!哈哈哈哈哈*
今日放學...我同阿珊一齊行..阿珠同阿美一齊行
阿珊係度扮鬼叫...哈哈∼勁好笑
跟住前面有個阿婆...
阿珊就鬼叫佐一聲:喂...
果阿婆即刻好出奇咁企住望過黎..
我同阿珊見到佢咁既樣忍住笑...扮野咁講:唉∼都叫你地(珠.美)5好叫架啦..
果阿婆係咁望住阿美同阿珠...
我同阿珊就笑到差d斷氣...勁爆搞笑
因為果阿婆果樣太qqqq啦...哈哈哈哈哈!!!!
嘩...好型仔呀nic..拍緊《勇者之歌》MV呀.!!
5/11燒買生日快樂!!!!<補返>
|