|
琴日陸運會呀...
嘩∼!!凍到飛起呀..得果9度咋><
跟住去到看台同阿美..阿珠..茹..阿珊一齊去做啦啦隊..!!
呵呵...好樣衰呀!!!
不過d人好似啞哂咁既..淨得我地嗌..!!!
之後勁俾miss 李捉頭髮呀我地..好煩..><
燒買依然係咁勁..又拎甲總冠軍...!!
之後我地啦啦隊輸哂..呵呵.∼仲要勁瘀果隻..笑爆肚.!!
之後我地係度影相..狂玩.玩到痴哂...
最後放學lu!!∼!∼!∼
.............................
唉∼!!我都5明點解d人成日都覺得報紙寫出既野一定係岩囉..∼
點解一定覺得佢講粗口就係5岩..
又5會諗下佢係俾d仆街逼架囉.∼∼
佢已經夠慘架啦..!!自己專輯做得咁好..冇人問過
成日問埋d無聊野..!!
睇完篇野已經夠興架啦..!但咁既一篇無聊野..
竟然有人走黎問我..仲係我面前咁話佢..!!
真係勁有衝動xx..我5會覺得我語氣重囉∼
|