|
雖然機場搵5到你..
但之後我同阿妹勁趕咁返佐屋企...
因為要幫〔八婆〕kitty拎信呀!!!
真係趕×1000000000呀!!!!><
之後1點即刻落去太和火車站搵annie呀!!
佢好白痴呀∼∼∼上去又落黎...哈哈哈哈*
我地3個上佐火車..去沙田睇<情癲>優先場!!!
我地係火車度傾傾...annie依然係咁白痴...呵呵∼
去到沙田UA...好大個情癲大聖既牌呀!!好靚呀∼!!
nic果d仲未黎..∼我地先入場睇啦!!
不過入到去等佐陣..
nic佢地入黎啦..仲有阿sa!!其他人,我5講啦..
之後我地係咁叫佢..佢行到我地依邊同我地鞠躬..
嘩!!!超有風度呀!!!
之後佢地一人講一d野..!!!
其他人我又5講啦..5重要ma
霆鋒話希望我地5好睇完就5買飛入場睇..
當然啦..!!我地一定再睇既..!!
講佐兩句佢就望佐兩眼我地..佢就走啦.!!
雖然5係見得好耐..但好滿足啦^^
我地就開始睇啦...超好睇..又搞笑喎..nicnic好q呀!!!
好值得睇架..∼∼
最後我..阿妹..annie一齊去行街...影貼紙相..
好開心呀!!!!
|