|
今日我5洗返學呀..
呵呵..自己一個係屋企真係正呀!!!
玩電腦..煮野食..∼
整到1點幾..
同茹.珠.呂仔一齊去朱仔屋企打麻雀.∼
去到果陣..佢阿ma係屋企.
都有d驚驚地架..不過佢阿ma好好人..
仲係咁叫我地食野∼佢地個個都笑爆肚..
好好味呀^^..
我地開始打啦..輸死人啦><”
阿珠好似鬼上身咁..係咁鬼叫..
跟住我地恐嚇佢..叫乜水落黎..哈哈.∼
死朱仔同茹打到超慢..真係想拎麻雀車過去呀..!!
玩佐陣..我地就又食野..又玩人(係阿珠姐).睇d低b電視..
哈哈哈哈哈∼...
跟住再玩過...最後都係輸.
要請人飲野><
返屋企..冰茹打黎叫我約小學同學出街..
d小學同學見我打俾佢地..好似好出奇咁..
哈哈哈...不過好開心好開心
始終都係小學同學好^^
跟住阿妹同我講話kitty話nic今日去佐電台.∼
5知添..真係可惜∼!!
5mind啦不過..如果俾我簡多次..
我都係5會去搵nic囉..
1個人5去啦..and..都要拎d時間陪下我d朋友仔既..
何況我聽日都有得見啦..好掛住佢添..呵呵
不過好好好好thx kitty^^
車..我5希罕囉..!!!!
|