|
好開心呀...
琴日收到燒買送既頸巾..
都織得幾靚..嘻.∼∼係〔溫暖牌〕呀^^
thx...!!!燒買..我都知佢係對我最好架啦.
今日好黑好黑呀><><
1:中史冇做..2.冇拎字典俾人報串俾miss聽..仲要我同報串果位〔大好人〕講sorry
唉∼!!果一刻真係有想喊既衝動呀><><”
我真係好憎果位〔大好人〕囉..!!!
嘩...一見到佢真係有爆粗吊7佢既衝動..∼
成日話人小氣..玩5起.!!依位人兄極之冇自知之明囉∼!
佢又5知平時自己有幾小氣..∼!!
仲小氣過d女仔呀..小小事好似想喊咁
嘩..!!你自己大方話人小氣又話姐..
自己仲小氣過女仔..仲好意思話人
5該你收皮啦..∼∼∼
好似俾人發現佐添...5好呀><
5知好過知..為你好架..ok∼?
幾句野..係我今日返學覺得最開心架啦^^∼
nic..5知星期6可5可以見到你呢∼???
期待中.....
|