|
好耐都冇打過日記啦..!!
發生好多事呀...
好煩呀.!!
原來我可以咁衰架喎..
唉..!!好後悔呀..
雖然果陣真係嬲到爆..
但係關我咩事呢..一有關自己d fd既事就咁緊張
好白痴呀我-.-唉唉∼!!
不過真係好亂呀..!!!
我都5知信5信佢..!!睇到茹喊,我又心軟啦,覺得自己真係好衰呀><
我諗就算我地4個好返..都一定有d野會5同佐既..
感情一定冇以前咁好啦..!!
其實幾個性格咁5同既人一齊玩,真係好辛苦架
我又5敢擔保5會有同樣既事發生...
我地應5應該好返呢!!!??諗緊.....
|