|
唉∼!!!
超5開心呀..!
真係好5捨得茹呀..><
今日寫佐一封信俾佢..希望佢睇完5會5開心啦.!!
sorry呀..我真係5想架..!!
我地要顧好多野..!!好煩呀
如果大家可以返返以前,你話幾好呢!!
其實件事都冇話邊個錯既..鍾意冇罪架ma
最衰xx樂..如果冇佢,我地就5會咁
係msn同茹傾完..
唉!!!覺得自己好絕呀><..
睇完茹sd俾我既野..覺得茹好慘..睇到有d想喊添(好白痴呀我)
對5住..sorry!!!
一定有一日...我地4個會好返既..一定會!!!
嚴可佩你咁冇用..去死啦你...!
|