今日…上pe堂…好鬼變態…見到老公仔…企左係佢面前..佢就話:二奶…你做咩呀…之後佢無lala胸襲我呀…><”用雙手…= =”….而家好驚老公仔摸我添…之後個個lam sir話叫我地跨d欄…叫我地d田徑個d一定要跨到…玩= =“..何雞慘慘呀..跨左勁多次..係咁比lam sir話..你用咩腳架咁..我就左右腳都ok呀..^^”...之後我去左收欄...收完番出黎..去左收綠色d“煎”..我自己收..個lam sir唔知咩事..話佢地自私...我唔覺喎- -“..有幾自私姐..跟住番到上去..第一個小息..扒左係道反省係咪我做錯野..之後比呀癲諾嬸煩煩下又笑番..落哂堂..去田徑...@@”個個呀sir又罵何雞..呀紫樺姐佢地玩網球..比個呀sir見到..佢收左兩個網球係pat到= =“
超嘔...之後我地成堆人發癲...係咁拎個網球反..係道分隊玩搶網球..shot哂..我做球證..幫佢地丟起個波..一丟..成6.7個人走左搶..= =“..我比太摸拉左去跳高個邊..勁悶啦..星期六要去青衣到發癲呀><”唔係好想去...
|