nike1992nike
暱稱: 。o×傻鞋子_`'/\/\
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
請你們明白...
=]
Never Had A Dream Co...
主禱文
124
文章分類
全部 (237)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
the other site
●ε何嘉日記餅ζ ┌┐。☆〃 肥欣日記餅♂ ♀龜龜日記餅↓。 ■*||| 太摸牛言餅◇◆ ▼乂||雞魚牛言餅ˍ, , ╭||仲仲日記餅ˍ, , ▼乂||呀E日記餅ˍ, ,
日誌統計
文章總數: 237
留言總數: 103
今日人氣: 2
累積人氣: 3264
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 2 日  星期三   晴天


今日測完驗啦...>3< 分類: 未分類

哈哈哈..測完驗..個人無咁緊張..今日測epa...我好快做完= =”...d問答溫都無溫過= =”
我寫完之後..成個人呆左=0=”..唔識郁..嘩..i.s放學要人留低呀...幾驚呀我..測驗簿唔記得簽名- -”...驚到嘔電..最尾我走得wor..哈哈...無lala比呀王紫樺搞條裙..太涷..我著左p.e富..無野睇..之後佢同老豆打打下..無lala摸到老豆個嘴&牙= =”..佢都變態既= =”
岩岩番到屋企...家姐傾緊電話...唔嘈得..跟住我唔小心坐落張鄧道搞到砰砰聲..比佢啤= =”我走去飲野..之後佢收左線..去左沖涼..佢沖完涼..我係道食lunch..見到d餸...成個人飽哂..跟住我家姐叫左我好多次去換3..無換到..死左去沖涼= =”沖完出黎..見悶悶地打左電話比何雞..我家姐之後sd完封e-mail&玩左陣就比我玩..仲出埋街= =”食完飯..汁野洗碗= =”到而家個日記網先好番..而家先打日記咋>3<”



2005 年 11 月 1 日  星期二   晴天


唔打咁多... 分類: 未分類

今日去左西九...我去個道跟人行= ="....唉= ="...我由西九某一秒開始...到番到屋企既而家...一句野都無講過...一粒聲都未出過= =".....唔打啦...無心情



2005 年 10 月 31 日  星期一   晴天


而家唔係好開心 無奈 分類: 未分類

今日係何雞生日"生日快樂"

唉呀...頭先幾廿分鍾前...我家姐同我呀爸為左廁所係到嘈= ="..妖...嘈到我溫唔到書...搞到而家死出黎打日記...@@"...希望佢地快d好番啦...><"..唔想佢地嘈嘈閉= ="



2005 年 10 月 30 日  星期日   晴天


.............. 分類: 未分類

有冇人可以教我堅強呀....我呢排好易就喊....我真係唔可以好似以前小學咁硬淨啦..我而家真係好易就喊得出..我小學1-6年級喊得2次..我而家上左中學兩年咋..我喊左3次啦...點解我而家會咁架...點解我而家比人話幾句就喊得出架...點解.....



2005 年 10 月 29 日  星期六   晴天


勁開心呀今日... 愉快 分類: 未分類

開心到爆燈...今日田徑我同老豆差d遲到...去到跑左好耐...何雞同我一路跑一路唱歌...好搞笑...呀sir~唔知4點半定5點先放人= =”...成7個人去左m記...勁開心呀..我今日狂影人相...影左60幾張..好型仔呀...d相...笑死我..之後行左陣街街..我地捉左龜龜去玩具反豆城..$20個藍球呀..勁想買...不過最尾都冇...哈哈...之後番到屋企60幾張相..比我剷到得番30張= =”...哈哈><
又要落街街啦..@@”



2005 年 10 月 28 日  星期五   晴天


今日心情勁衰… 分類: 未分類

好衰呀心情而家好down….……..聽日又要去發癲…..><”..女夭我好憎我家姐囉今日佢一番黎我傾緊電話佢就係道話收線啦..之後好串嘴咁問我..你平時係屋企做d咩呀?只係對住部電腦呀?唔該你以後做好你d野先去玩電話..咁呀我嬲鬼死佢人地做左個日佢唔番黎未做個日先黎番佢又知我無做既而家佢好似大哂咁呀爸呀媽又話又成q日罵我好煩呀好煩呀…><”...我而家真係唔知點好囉...><"



2005 年 10 月 27 日  星期四   晴天


今日…心情忽上忽落 分類: 未分類

今日pe好鬼變態見到老公仔企左係佢面前..佢就話:二奶你做咩呀之後佢無lala胸襲我呀…><”用雙手…= =”….而家好驚老公仔摸我添之後個個lam sir話叫我地跨d叫我地d田徑個d一定要跨到玩= =“..何雞慘慘呀..跨左勁多次..係咁比lam sir話..你用咩腳架咁..我就左右腳都ok呀..^^”...之後我去左收欄...收完番出黎..去左收綠色d“煎”..我自己收..個lam sir唔知咩事..話佢地自私...我唔覺喎- -“..有幾自私姐..跟住番到上去..第一個小息..扒左係道反省係咪我做錯野..之後比呀癲諾嬸煩煩下又笑番..落哂堂..去田徑...@@”個個呀sir又罵何雞..呀紫樺姐佢地玩網球..比個呀sir見到..佢收左兩個網球係pat到= =“

超嘔...之後我地成堆人發癲...係咁拎個網球反..係道分隊玩搶網球..shot哂..我做球證..幫佢地丟起個波..一丟..成6.7個人走左搶..= =“..我比太摸拉左去跳高個邊..勁悶啦..星期六要去青衣到發癲呀><”唔係好想去...

 



2005 年 10 月 26 日  星期三   晴天


.....=0=... 分類: 未分類

我推左哩哩好多次= ="...今次唔知仲推唔推佢好= ="...miss chan話要保課= ="...唉...唔想推啦...希望星期五我跑得郁...跑番學校啦...= ="...1點3前要番去= ="...今日買左份禮物比媽子...媽子生日呀>3<"..在此祝佢生日快樂^^"



2005 年 10 月 25 日  星期二   晴天


好累= =" 分類: 未分類

今日田徑完番屋企勁累...@@"...仲要做hw呀...><"...條死人頭...又拎左我對筷子食飯喎....sb 3佢...



2005 年 10 月 24 日  星期一   晴天


今日好開心呀...禾既生日黎左...^^" 愉快 分類: 未分類

我今日生日呀....一早唔似平時六點三十幾分先起身..一早就自己一個傻婆番左學校..涷到爆...痴線架...成隻腳搞到好似冰咁..等到呀胃番黎...我同呀胃講..有咩同我講呢...佢話你個頭好好笑= ="...第二個番...牛肉乾...問佢咁耐..都係唔知我up乜...第三個癲諾嬸...好想殺左佢...我問佢咁多次...佢就只係答我...好涷呀好涷呀好涷呀...= ="第一個主動同我講生日快樂同送生日禮物比我既...就係雞雞魚啦....好開心呀>333<"..肥欣都有呀...^^"..thxthx~紫樺姐個隻野好cute呀^^"...今日女子田徑成堆人要商討遲d比賽事呀...800+4x400....好似1500又有我份= ="...玩摸?跟住lunch我同老豆食完野番到上去..同雞雞魚傾計計...傾傾下..何雞同老豆佢地捉我入班房...之後唱生日歌比我呀...好happy^^"...勁感動...之後個個羅啟賢...無lala對住個班房講生日快樂...又唔知佢同邊個講個隻= ="..呀胃話我好開心喎...我覺得我自己好似一d反應都無...原全係張呀胃拉左去個board到..@@"...跟住到左放學...勁痴線...牛肉乾佢比人留堂...我走左呀...哈哈^^"