nike1992nike
暱稱: 。o×傻鞋子_`'/\/\
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
請你們明白...
=]
Never Had A Dream Co...
主禱文
124
文章分類
全部 (237)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
the other site
●ε何嘉日記餅ζ ┌┐。☆〃 肥欣日記餅♂ ♀龜龜日記餅↓。 ■*||| 太摸牛言餅◇◆ ▼乂||雞魚牛言餅ˍ, , ╭||仲仲日記餅ˍ, , ▼乂||呀E日記餅ˍ, ,
日誌統計
文章總數: 237
留言總數: 103
今日人氣: 3
累積人氣: 3265
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 12 日  星期六   晴天


今日出左西九... 分類: 未分類

唉...今日又去左西九...我等左佢地6分鍾...4個人先到齊哂...6分鍾姐..唔係好多..哈哈...我地去左影貼紙相...得我個張貼紙相過膠有問題...= ="...影貼紙相之前..我地見到媽子同呀e..哈哈...之後行左好耐..我同雞批係咁傾計...傾左好耐...之後都係無等佢條仔...走左...@@"我去南昌站搭車...之後真係日頭唔好講人...岩岩何雞講緊談皓晴...佢無lala係我地面前閃過...嚇死人= ="我同雞批行行下...佢條仔打比佢...我就係道發癲= ="...肥欣送我過馬路..過到一半...我就話...你番過去啦...我打比你...之後我過完馬路...拎左個手提出黎..打比左雞批...雞批罵我無聊= ="...哈..番到屋企on~msn...一on佢就hi我...我問佢...你等我online呀...佢話唔係..佢岩岩問緊呀sir野= ="...我就話...好傷心- -"...原來你唔係等緊我...之後我就係道狂轉相= ="...好無聊...哈哈...聽日媽子好似同呀e黎我屋企呀...^^"



2005 年 11 月 11 日  星期五   晴天


今日聯校第二日..... 分類: 未分類

今日...1500米6"11"89...唔制呀....只係剩番個100米...隻腳唔聽洗...搞到變左第4...好火呀\./.....嗚嗚...之後仲要比呀sir話...做咩咁"huan"呀...雖然節儉係一種美德....=0="...我個時o嘴同呆哂...不過miss ng話我叻女呀^^"...番去坐個時...lam sir話...好野wor...伍勵騏...= ="...哈哈..之後d人幾鬼無聊...等d嘉賓跑邀請賽個時...d人係道玩人浪...旁邊個間伍若瑜...d人好鬼嘈....之後頒獎...伍若瑜拎一個獎就係道多多...佢地多左好多次= ="...之後搭車番去學校....未上車之前...何嘉同lam sir講我同你坐呀???跟住lam sir就係道話...我好失禮你咩..之後梁竹欣就話...lam sir 你檢點d啦...好好笑...上左車..好頭暈...扒左係呀e個袋到訓= ="...個囉由仔...張張"登"向後整...一野整落我個頭到= ="....比佢整醒左..之後呀e聽聽下mp3訓著左...我就係道頭暈暈...番到學校...今日比琴日早左...哈哈...行去mtr個時...太摸同一位姐姐係我後面....係咁叫nike...nike...哈哈...之後我行樓梯..太摸佢地去左搭電梯..搭完車番到去屋企...好頭暈...我一開手提...我打左個電話比佢...點知佢學緊琴...= ="...佢學完打番個電話比我...我地傾左陣...佢係咁問我問題...之後佢就on左msn...我地就係msn傾計...佢傾傾下話要出街買踢波d野...佢off左..我個時即刻好眼訓= ="...我係我家姐張床訓左陣...之後起左身...去左刷牙洗面...個時九點幾= ="...我入左去訓...電腦都唔記得山= ="...



2005 年 11 月 10 日  星期四   晴天


今日第一日聯校陸運…= =”… 開心 分類: 未分類

今日聯校呀好開心..唔洗番學之後搭車一上車個死仔同後面個男仔係到鬥扯幅布扯扯下甩左= =”…笑到我地肚痛= =”…之後去到個場地好眼訓+頭暈一上到去…lam sir就話800米個d去換3熱身換左套3…個個都話好樣衰….= =”…之後熱好身等到女丙800..第三次召集我換左對釘鞋沖左出去之後坐左係到曬等緊到800之前3隻蚊比我打死左= =”...

800米啦..心情勁緊張囉個心跳得好犀利不過呢我又第8名囉番到上去比人罵左幾句個呀sir話我..由頭到尾我對腳都係係地下到拖過去哈哈..

之後出左食m有個癲佬跟住佢地買野d~fd後面笑淫淫個樣又shotshot地咁= =”…我見佢望住個fd無著jacket之類既野我就拎左件野..包住fd…之後仲摟住左個fd…用個背脊對鬼住個條癲佬因為趕住出去食野..所以3都無換只係加左條dress&bell就出左去之後食3包薯條…= =”拎左個袋拎左3包野番去跟住見到個死仔去食野我地就比左個3包薯條比佢食= =”….200米包尾wor…死仔= =”…龜龜佢110欄仆親….搞到跳遠又成日f out…太摸跳高又搞唔掂= =”…100…老公仔&陳嘉欣佢地好似都包尾陳文心佢推鉛球又包尾.. 我都算好架啦800米第8…好多包尾= =”…之後到左4x400坐左我地兩個鍾…3點半話召集5點半先到我地跑第一捧呀(lun)佢開始跑左第5..比左捧我….我追左個第4番黎不過x恩玲佢又慢左d…5…何雞佢就維持第5番到黎…miss ng話我地接力a∼b龜都包尾..我地第5都算好= =”…之後出左list…4x40015間中學去我地9/15幾開心呀我地傾左唔包尾就好幾開心= =”…4x100又包尾= =”…好多包尾呀今日…d學校明知唔比貼膠紙仲貼真係唔應該囉d∼fd話佢地win左都唔光彩..

我都覺不過我就同佢地講間間都貼膠紙我地唔貼咪姐係我地誠實&乖囉之後佢地個樣無咁嬲wor…換完3..坐車好頭暈= =”…6點半番到石硤尾地鐵...同雞魚坐車之後番到屋企好肚痛沖左個涼食完飯就打埋篇日記想訓啦==”…星期六約左人呀>3333<”………好開針

 

 

大家盡左力架啦...好好呀做得...開心d啦..希望龜龜快d好番啦...>3<"



2005 年 11 月 9 日  星期三   晴天


聽日聯校啦...唔知咩成績呢...唔好包尾就得啦- -" 開心 分類: 未分類

好無聊= ="...

今朝一早起身...出左門口...到左商場前面...click親= ="...隻手撞左埋門到...痛死我啦= ="

今日上maths堂比miss chan話我地傳紙仔....自閉左一堂+半個鍾完全無出過聲...邊個令我出左聲...個個咪仔仔囉...我叫佢走...佢唔肯...後尾我連哩哩都無等...走左...之後..我追到去呀胃到...過左馬路...到到7-11個時...我見到姐b同x叉叉y係後面...我同呀胃就繼續行...之後我拎左個電話出黎...等哩哩打比我...(係期間我打左個電話比人)....我傾完呢個電話唔知點解覺得開心...之後我自己搭地鐵...個時我就諗番自己上堂發夢掛住諗佢...番到屋企...岩岩開門我家姐就打黎...叫我搵野...點知搵唔到...一番到屋企...換左套田徑3= ="...好樣衰呀help= ="...之後開左部腦..見到哩哩...哩哩佢無帶手提= ="...唉....聽日聯校啦...唔知咩成績呢...唔好包尾就得啦- -"我真係廢左好多多多多多呀= ="



2005 年 11 月 8 日  星期二   晴天


今日我拎出勇氣....打左比佢.... 分類: 未分類

今朝早..呆呆坐左成日...等到放學...勁開心...跑左6個圈...放人..不過我無走...坐左陣...之後同雞雞魚&老豆走...雞雞魚佢見到86c又走左...我就話(GL 1047 我記住你)勁白痴...之後我拎左個手提...打左比佢...打左幾次都唔通...電話暫時未能接通...請遲d打過啦...the......聽左幾次..我無打...之後到左荔景...我又拎左出黎...打左比佢之後...又唔記得左自己同佢講咩...呆左...之後佢話食飯...我地就咁收左線= ="..不過我今日成日都諗住佢...連英文測驗我都亂填...今日仲拎旦添= ="...help....><"



2005 年 11 月 7 日  星期一   晴天


今日勁黑仔呀... 分類: 未分類

今日派左兩份卷..兩份都肥左...算啦...唔好理佢= ="...今日番學lunch食左藥..之後仲要上西史..我平時上西史都已經好眼訓架啦....仲要咁搞= ="...上唔夠半堂...d藥性發作...之後半堂差唔多訓咁濟..無聽miss講野...上電腦堂...媽咪麵佢睇左我比佢張紙條...佢同我講好感動...哈哈...i.s堂..肥馬又串人...= ="...之後放學應該搵地理miss..miss唔見人= ="..閃去更衣室之前...見到miss ng...老豆問miss ng野...我企係隔離..之後miss ng話廿幾號帶我出去跑越野賽...4000米呀= ="...唔係好想去...= ="...help= ="



2005 年 11 月 6 日  星期日   晴天


今朝早.. 分類: 未分類

晨早...七點幾...食左碗麵...落街睇醫生...係個道呆左4個鍾...呆左個4個鍾入面...我有3個半鍾係係道發夢...睇人地行黎行去...有15分鍾做maths改正...5分鍾作英文個Test Week...仲有10分鍾我做咩呢...咪係道諗埋d無聊野囉...唉...番到屋企搞左陣....先食藥...11點1..= ="...自己係屋企悶左幾個鍾...又要食藥...><"..快d好番就好啦...^^"



2005 年 11 月 5 日  星期六   晴天


無言之中... 分類: 未分類

今朝6點鍾...比我呀爸d砰砰聲+開燈嘈醒左..@@"..繼續訓...唔理佢...九點鍾...醒左...一醒去左開機...之後食碗麵食到11點幾...12點半走去煮lunch...1點4先出門口...去到地鐵站...一點半= ="...嚇死我...幾驚又遲到..= ="去到1點11....呵...之後5個人閃水...閃左去九龍灣....搵黎搵去都搵唔到零食物語...汁左呀原來= ="等左陣...好似等運到咁..= ="miss好似帶團咁...帶我地去運動場...呵...之後我就要狂跑..= ="唔理佢啦...放學...我原本同佢地去食野架..不過..諗諗下又無去..我聽到佢地話去m記= ="...我喉嚨痛..都唔去啦= ="之後自己悶悶悶咁番屋企...坐咁耐地鐵又悶咁耐...番到去又落左街食野..之後番黎打日記= ="...沖涼..訓教...聽朝我要好早起身去睇醫生先得= ="



2005 年 11 月 4 日  星期五   晴天


一般心情... 開心 分類: 未分類

唉...而家派左咁多份卷...我到目前為止..得maths唔合格..最高分份卷係英文呀><”...唉..我要加油呀...d∼maths搞到我死死下啦...><”



2005 年 11 月 3 日  星期四   晴天


今日田徑,,發覺自己史左勁多= =" 分類: 未分類

今日p.e堂...彭慧敏唔小心p.x∼慘..唔知佢有冇事呢...@@”...上英文堂..64分..我呀媽話過得去wor= =”...中文..悶..自己做過咩都唔記得= =”我以為自己無訂飯..點知有...搞到何雞佢地自己出街食= =”真衰仔...在此說聲不起= =”仲有個死衰仔..搞到我走光= =”...西史得51分= =”地理..岩岩20分= =”epa..無野做...我抄西史...抄到差一題..@@”之後放學田徑..囉由仔話睇到我條底= =”...help= =”之後今日田徑早放呀...happy中...^^”
而家打完日記差唔多食飯...食完...做改正lu><”