今日聯校呀…好開心..唔洗番學…之後搭車…一上車…個死仔同後面個男仔係到鬥扯幅布”姐”光…扯扯下…甩左= =”…笑到我地肚痛= =”…之後去到個場地…好眼訓+頭暈…一上到去…lam sir就話800米個d去換3熱身…換左套3…個個都話好樣衰….= =”…之後…熱好身…等到女丙800米..第三次召集…我換左對釘鞋…沖左出去…之後坐左係到曬…等緊到800之前…有3隻蚊比我打死左= =”...
到800米啦..心情勁緊張囉…個心跳得好犀利…不過呢…我又第8名囉…番到上去…比人罵左幾句…個呀sir話我..由頭到尾我對腳都係係地下到拖過去…哈哈..
之後出左食m記…有個癲佬跟住佢地買野…係d~fd後面笑淫淫…個樣又shotshot地咁= =”…我見佢望住個fd無著jacket之類既野…我就拎左件野..包住fd…之後仲摟住左個fd…用個背脊對鬼住個條癲佬…因為趕住出去食野..所以3都無換…只係加左條dress&bell就出左去…之後食”靜” 左3包薯條…= =”拎左個袋…拎左3包野番去…跟住見到個死仔去食野…我地就比左個3包薯條比佢食= =”….佢200米包尾wor…死仔= =”…龜龜佢110欄仆親….搞到跳遠又成日f out…太摸跳高又搞唔掂= =”…100…老公仔&陳嘉欣佢地好似都包尾…陳文心佢推鉛球又包尾.. 我都算好架啦…我800米第8…好多包尾= =”…之後到左4x400坐左我地兩個鍾…3點半話召集…成5點半先到我地跑…第一捧呀(lun)毛…佢開始…跑左第5..比左捧我….我追左個第4番黎…不過x恩玲佢又慢左d…第5…何雞佢就維持第5番到黎…miss ng話我地接力…a∼b龜都包尾..我地第5都算好= =”…之後出左list…4x400有15間中學去…我地9/15呀…幾開心呀…我地傾左…唔包尾就好…幾開心= =”…4x100又包尾= =”…好多包尾呀今日…d學校明知唔比貼膠紙…仲貼…真係唔應該囉…我d∼fd話佢地win左都唔光彩..
我都覺…不過我就同佢地講…間間都貼膠紙…我地唔貼…咪姐係我地誠實&乖囉…之後佢地個樣無咁嬲wor…換完3..坐車…好頭暈= =”…6點半番到石硤尾地鐵...同雞魚坐車…之後番到屋企好肚痛…沖左個涼…食完飯就打埋篇日記…想訓啦=口=”…星期六約左人呀>3333<”………好開針
大家盡左力架啦...好好呀做得...開心d啦..希望龜龜快d好番啦...>3<" |