nike1992nike
暱稱: 。o×傻鞋子_`'/\/\
國家: 香港
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
請你們明白...
=]
Never Had A Dream Co...
主禱文
124
文章分類
全部 (237)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
the other site
●ε何嘉日記餅ζ ┌┐。☆〃 肥欣日記餅♂ ♀龜龜日記餅↓。 ■*||| 太摸牛言餅◇◆ ▼乂||雞魚牛言餅ˍ, , ╭||仲仲日記餅ˍ, , ▼乂||呀E日記餅ˍ, ,
日誌統計
文章總數: 237
留言總數: 103
今日人氣: 4
累積人氣: 3275
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 15 日  星期三   晴天


黑仔爆... 分類: 未分類

學界..shit..我一早起身..唔見左我套隊服..哂時間..之後都係唔搵啦..出左門口..去到奧運..等左陣啦..等到呀e黎..搭車..去到灣仔..心情好緊張也..等到9點..捉哂800個d去熱身..熱完召集..我坐係看台個道自言自語..等到800個時..係咁同旁邊個個傾計..開跑..原本第3架..多謝呀sir係道同我講跆腿..追過左第2..上到去..唔見哂d人..佢地去哂kfc..等到太摸番到黎..又捉佢去kfc..XDXDXD..之後練棒...練練下召集..番上去..係道低b..四棒..1呀e..2細妹..3表姐..4我..sorry也...表姐..我哂哂你d心機..你追過左d人...我沖線個時竟然係同我前面個個差2米唔夠囉..我而家灰哂...

 

學界d”平”判好黑人憎也..田項個d..(雖然我徑項唔關事)

 

太摸..唔好喊啦..心都痛埋..我個時個腦得個嬲字..所以講唔到d咩黎安慰你..維有係道引你笑啦..乖啦..唔好喊..

唉..今日我個兩項項目...同人地都係差唔夠一秒...我唔死都無用...



2006 年 2 月 14 日  星期二   晴天


情人節啦.....大家快樂嗎... 分類: 未分類

今日...好多朱古力收也....我第一年收朱古力....我無買到朱古力...琴日無$...無去買...今日都唔見得有囉= ="....lunch之前d堂...都悶到我嘔...到lunch....我無"姐"...好彩細妹借我..一齊用..hello kitty....so cute....去百佳...諗住買朱古力囉...點合 佢得一部8達通機...仲要無開既個收銀櫃...之後彈去7-11...買左盒白朱古力..原全諗住請田徑d野食..一拎到番去比人搶哂啦已經= ="..難得等到放學...跑左熱身...之後就坐係道等等等等等...太摸也...唔好傷心也...我十卜你呀...點都好...我地會傷心架...失敗幾多次..係個道起番身..咁咪得囉...

今日比人做錯左起跑呀低b...比人洗左餐

EPA...個句"施比受更為有福"....勁正也...><"



2006 年 2 月 13 日  星期一   晴天


大家情人節快樂... 分類: 未分類

●°°眼淚還是﹏|||流給天撫慰,,,◆

╭╮☆°o談情令我心死\|||..++

 `'[_::就算貧病或失憶‥都爭口氣從旁保護你。● ``

 ◆〃*When you miss me at night︶||︵Look at the stars shining bright*!?°

 


2006 年 2 月 12 日  星期日   晴天


網上沒有真心...網上只能令你傷心 分類: 未分類

網上沒有真心...網上只能令你傷心

 

網上沒有真心...網上只能令你傷心

 

網上沒有真心...網上只能令你傷心

 

網上沒有真心...網上只能令你傷心

 

網上沒有真心...網上只能令你傷心

 

網上沒有真心...網上只能令你傷心

 

網上沒有真心...網上只能令你傷心



男生同賊人(打劫)既分別 分類: 未分類

男生          賊人(打劫)
1對象係佢心儀既女生     1對象唔分男女老幼老中青都得
2搶左既係女生既心      2搶既係錢財
3佢可以呃個個女生既感情   3佢可以呃d上左年紀既公公婆婆錢財
4佢呃完個女仔之後講句對唔住 4佢搶完錢就即走
之類既野就會走左
      你地話佢地似唔似??我無聊諗既= =”



2006 年 2 月 11 日  星期六   晴天


好開心.... 愉快 分類: 未分類

今朝7點幾醒鬼左...悶悶悶...等個傻佬on...等到12點幾...佢先on...不過我個時就出去..= ="...家姐番左黎...係道傾個神"木台"...傾傾下沖出門口....去到荔景..同傻佬傾電話...傾傾下見到玉姐....之後見埋雞魚添...最尾等埋細妹...一齊去青衣運動場..去到..我唔小心踢甩左舊用黎整住道門既野...即比人啤= ="....之後我又無5蚊...thx雞魚>3<"....出到去..呀sir遲到...我地自己熱身...番到黎...聽呀sir講野都唔知半個鍾定一個鍾...等佢講完...6個人定幾個跑300....我第一次1分....之後個d就唔遲過1"10啦總之...有次1"11呀好似...最尾買左m記...出左出面睇住個海食....之後就走人啦成班...細妹去左買紙袋...雞魚諗住買生日禮物比梓塋姐...最尾都係無買到...不過見到葉晴襟....XD....最尾就各散東西...各自歸家...我部mp3成鬼日都神神地 =="

有人自稱"死傻佬"...= ="...我係傻妹...XD....我覺得傻佬好好人咁呀....><"...佢成日都鍾意蝦我既...呠呠...



傻佬...XD.. 分類: 未分類

死啦...我好花心呀..><”...我而家好似鍾意左個傻佬..=3=”..個傻佬話我好得意wor...><”....



2006 年 2 月 10 日  星期五   晴天


小"x"子大行動... 分類: 未分類

今朝番到學校...又坐canteen....無啦啦比太摸嚇到死死下...之後就開始左我既發癲小"x"子大行動....太摸係小阮子...XD...小丸子....XDDDD..我係小騏子...= ="...媽媽係小穎/怡子..XD...總之個個都比我改左名啦..彭DE好好笑..小"斯"子...XDXD....笑死我啦....><"...之後等左好耐先放學...今日真係好悶呀...><"



2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天


9天... 分類: 未分類
今朝早上pe...打我愛的籃球呀...XD....無打好耐...生疏哂...打左十幾球...入得2球...一球3分波....一球罰球到射...XD...LAM SIR見到呆哂...XD...欣佢話入到人生之中第二球...公喜哂...
等到放學...田徑...跑左5個熱身...之後就坐左係道吹風...等埋太摸6點幾先一齊走左...

 



2006 年 2 月 8 日  星期三   晴天


心碎的感覺...不好受... 分類: 未分類

 

.今日成班大調動

.田徑今日無野做

.而家成身散哂啦

.好驚學界會唔掂