學界..shit..我一早起身..唔見左我套隊服..哂時間..之後都係唔搵啦..出左門口..去到奧運..等左陣啦..等到呀e黎..搭車..去到灣仔..心情好緊張也..等到9點..捉哂800個d去熱身..熱完召集..我坐係看台個道自言自語..等到800個時..係咁同旁邊個個傾計..開跑..原本第3架..多謝呀sir係道同我講跆腿..追過左第2..上到去..唔見哂d人..佢地去哂kfc..等到太摸番到黎..又捉佢去kfc..XDXDXD..之後練棒...練練下召集..番上去..係道低b..四棒..1呀e..2細妹..3表姐..4我..sorry也...表姐..我哂哂你d心機..你追過左d人...我沖線個時竟然係同我前面個個差2米唔夠囉..我而家灰哂...
學界d”平”判好黑人憎也..田項個d..(雖然我徑項唔關事)
太摸..唔好喊啦..心都痛埋..我個時個腦得個嬲字..所以講唔到d咩黎安慰你..維有係道引你笑啦..乖啦..唔好喊..
唉..今日我個兩項項目...同人地都係差唔夠一秒...我唔死都無用...
|