女夭~今日好火囉...朝早睇睇下..而...社際同班際係朝早...嚇到我即刻走去搵哂d人...之後等等等...等到社際啦...社際我ok啦...第4棒...原本第3架...我接棒個時...細妹已經拋左我成100米= ="...後尾我追追下...到到中點...我快細妹0.1111111秒過= ="...咁就有個第2啦...^_^"...之後班際我先火囉...我同細妹岩岩跑完社...好累...我玩接力起跑親都係會偷步...結果要細妹起跑啦...之後呢...我想講...個個人都好盡力...得第4棒個個人唔盡力囉...第4棒個個呀...我同你講....如果你落黎呢200米係黎比其他班d人過..你唔想跑既話...唔該你出聲...唔好係到阻住哂...你知唔知你一個人係道行...影響好多人...你影響到有人跌親...有人喊...有人嬲...你影響到好多人同好多野呀我同你講...你根本就唔係咁慢既...你唔好同我講話你岩岩跑完4x400好累...我仲累過你...你b~grade...我c~grade呀...我仲遲過你跑4x400...你知唔知我地有個尾3...都係d男仔追番番黎架...你交棒比我個時...係最尾個班...之後你知唔知我幾辛苦先追到同尾2個個較為近番少少呀...你又知唔知10個人就係為左你一個咁樣行而好辛苦呀...唔該你唔好咁自私啦...何嘉講得岩...可能遲d真係無人會再理你囉...
R2同RAIN怡媽...唔好咁啦...唔係你地既錯...唔洗太自責..你地咁辛苦咁努力..我地睇到架...
|