nike1992nike
暱稱: 。o×傻鞋子_`'/\/\
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
請你們明白...
=]
Never Had A Dream Co...
主禱文
124
文章分類
全部 (237)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
the other site
●ε何嘉日記餅ζ ┌┐。☆〃 肥欣日記餅♂ ♀龜龜日記餅↓。 ■*||| 太摸牛言餅◇◆ ▼乂||雞魚牛言餅ˍ, , ╭||仲仲日記餅ˍ, , ▼乂||呀E日記餅ˍ, ,
日誌統計
文章總數: 237
留言總數: 103
今日人氣: 1
累積人氣: 3263
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 9 日  星期一   晴天


54.... 分類: 未分類

係家姐個板搵到的.....><"
1.對朋友最想說的話:
  I笠all of you
2.對自己最想說的話:
 我努力的發傻...為你地帶來歡笑=3="....(其實...係我改唔到我白痴...)


3.減肥的良方:
   食少d野....郁動多d....由小六到f.1個時減左4公斤啦

 

4.記憶中做過最瘋狂的事情之一:
  係練習個時發癲係咁跑= ="


5.喜歡K歌的程度1~10依次遞增:
  5....掛....因為去得一次...(記憶中)


6.喜歡吃的食物:
  食得就like....(除左c......= =")

7.最近在看的電視:
  峰火奇遇結良緣.....(放心...我好無聊架= ="....上星期日我先同我家姐係道睇大長今= =")

8.最近在做的事情:
     考緊試呀...大獲
9.最近在聽的音樂:
  人地sd比我既歌咁囉...我好乖架...唔down歌....我咁多首歌好似得3首係down....其他全部人地sd= ="

10.最近在吃的東西:
   香口膠= ="

11.最近在看的報刊:
 都市日報計唔計


12.最近關心的話題:
     考試好想pass...

13.最近常去的地方:
    學校...

 

14.最近最想做的事:
   練番習


15.最近常想見的人:
 所有我識既人...(對我唔好的除外)


16.最近身體情況:
    非常好=3="...

17.最近理財狀況:
    大獲....失控呀呢排...

18.不吃的幾樣食物:
 青"招"....勁辣既野....(等)


19.最想去的地方:
     屋企...

20.最想要的禮物:
 考試合格同埋讀書ok就得...


21.心目中的伴侶是怎樣的一個人:
 知我脾性同埋識就禾既...


22.你現在還單身嗎?如果是,準備什麼時候找一個?如果不是,WHO IS YOUR MATE?:
    no....你都知啦= ="

23.如果養寵物會養什麼,起名字叫做什麼:
 nike= ="....哈哈,.....我都唔諗住養...養乜死乜....咪搞= ="

24.剩下一天的時間,你會做什麼?:
     搵哂所有識得我既人....=3="...


25.你能一心幾用地做事情啊?
        我一心一意的....e.g....我傾緊電話係唔可以做功課...如果唔係會寫埋傾計d野落去= ="

 

26.最近覺得"自己真是變態啊..."的時候是:
    一日到黑都可以做埋d白痴野= ="


27.最珍貴的是什麼?
    所有


28.現在最想得到的是什麼?
 永久的友情


29.如果情況允許,會想要怎樣報復憎恨的人?
 好簡單...唔好比我見到佢= ="

30.曾經的夢想?
 大把...


31.解壓的方法(除了睡覺|||||||||)
 發左癲咁落街周圍走


32.錢都花哪去了?
 食...= ="...我係大食鞋


33.你快樂嗎?
 快樂....

34.現在你有鍾意人嗎?
 all my fd子


35.細個最鐘意既動畫:
 多啦b夢

36.最討厭什麼類型的人?
 一d只係得把口個d呢...人做野佢唔做個d囉...個個x利x我講佢d缺點講到聽朝都未講完....唔好提佢...好煩

37.最近發了怎樣的夢?
 自己幻想既夢

38.口頭禪係咩呢!??
 我x你呀.....(x真係講個x架咋...無其他意思...)(不過係呢排)

39.你有咩秘密呢???
 其實.....我係鞋黎架= ="

 

40.你最快樂既時候想同邊個分享呀??
 欣,太摸,細妹,屋企人,媽媽.....(唉呀...好多呀= =")


41.鐘意染乜野色頭髮好?
 唔染

42. how to be a better man?
 我唔發傻可能會好d....(不過無可能)


43.我想問...你成世人最後悔既一個決定係咩呀?
 比人叫我做賴"care"我走去應= ="
 


44.點解小明九十樓跌落街都無死?
 小明係天空九十樓玩緊降傘(此人在發瘋)

45.你知唔知劉德華小姐係邊個?
 嘩哈哈...我唔識佢~佢唔識我咁囉

46. 最想發夢見到邊個呢?
     自己

47. 在你眼中, 怎樣的人會令你覺得好charming?
 d同我差唔多既人囉....

48.最開心既事係....?
 跟別人分享自己的一切, 包括經歷, 愛, 回憶,

49.你將來最想做的職業?
      諗緊....


50.呢排激得你最勁既一件事?
    上次長跑個考試比王紫樺同我一樣時間囉...


51.你覺得自己最靚係咩?( by fanny )
    腳...因為夠肥= ="

52. 接第40題,你最傷心既時候想誰黎安慰你呀?? ( by flower)
  承40題既答案

53. 你喜歡一個人,你會同佢表白嗎? 會點表白?(BY 新仔)

    會既....點....咪講囉...

54. 你最欣賞自己什麼呢?
             係人地唔開心個時好鍾意做埋d白痴野....搞到人地係道笑...



DT同中文 分類: 未分類

 

今日考中文同DT....朝早個時...欣問我咩叫暗喻...我話"廖嘉欣係豬"..= ="...之後上到考中文個時叫我作句暗喻...我差d寫左"廖嘉欣係豬落去"= ='...好白痴...之後小息個時..同太摸係班房玩左陣...唉= ="...比人丟爛左枝筆wor= =".....d人係道係咁亂咁丟=_="....搞到DT個時要問人借筆.....多謝雞魚呀...借筆筆比禾...>3<"....好憎某人...係咁丟我枝筆..我xxxxxxxxxx...之後考DT無驚無險...我有兩PART勁有信心...個兩PART應該滿分掛...之後又坐2e...細妹唔豬服左陣....之後我同欣去左m記食野....一人食個餐...食完返屋企...



2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天


多謝 分類: 未分類

 

 

 

 

原來個個都關心禾架><"....我係道同你地講聲...多謝....

I LOVE ALL OF MY FD....

我愛我家人~~



2006 年 1 月 7 日  星期六   晴天


.... 分類: 未分類

轉左xanga背景....好型= ="



2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天


^_^" 分類: 未分類

今日星期五啦....好開心呀....^_^"...可以抖下啦...今日考地理+中文...地理...我係咁作野= ="....作完仲有成15分鍾剩...= ="...之後小息...佢地係咁講d野都好好笑呀...之後太摸去左我地班房門口唔知做咩= ="...我行埋去佢話咪呢個囉...之後我都唔知咩事= ="....中文...都ok既....ok唔識丫嗎= ="....放左學...跟細妹同欣走...好kai= ="...去左買薯條....之後比細妹捉左去佢屋企...坐到2點走左= ="之後行左成半個鍾先去左長沙灣站= ="...痴線...原本想搭59A...搵唔到個站....哂氣= ="...係長沙灣個道見到溫朝棟...不過我好快走左= ="....好白痴....而家番到屋企...有飯食啦...餓死我...我買左好多野食呀岩岩...哂左好多$= ="....嗚...呢排失控...係咁用$.....唔得..我要管下自己先得....><"



2006 年 1 月 5 日  星期四   晴天


白痴架= =" 分類: 未分類

今日兩份都英文...我兩份考考下都呆左係道諗其他野....=3="

sorry呀...呀yan&太摸.....呀yan..我無心夾你隻手架= ="...太摸..我買錯野...sorry= ="....

頭先去左西九個邊睇下有冇麼打賣...x叉叉y...無= ="....搞到成點幾仲係長沙灣= ="...搭地鐵個時...個細路好犀利..係咁係張"鄧"道"癲"黎"癲"去= ="...由美孚"癲"到去荃灣= ="...勁呀><""

我煮左d飯仲未食= ="help.....



2006 年 1 月 4 日  星期三   晴天


好想好想... 愉快 分類: 未分類

 

.....好想快d考完試....練番習添....但係又唔想比賽wor= ="...



2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天


57... 分類: 未分類

幼稚園時代
01.你的花名是什麼? nike
02.爸爸媽媽怎麼稱呼你? 呀騏
03.你就讀哪一間幼稚園? 雅各中英文幼稚園
04.你的初戀發生了嗎? ...= =”
05.小時候的你乖巧嗎? 好乖
06.舉出3件搗蛋事? 我細個乖到唔出聲= =”
07.試過被爸爸打嗎? 有次..比佢好惡咁"連"住...不過得一次
08.試過被媽媽打嗎? 成日打...因為唔溫書= =”
09.小時候的成績好嗎? 幼稚園幾好架...
10.最喜愛哪一個科目? 細個鍾意PTH同MUSIC
11.最喜歡的老師是...? 朱主任同校長
12.最討厭的老師又是...? 無呀
13.每個星期的娛樂活動是什麼? 落街玩
14.爸爸媽媽常帶你到哪裡玩? 公園...
15.和你最老友的是誰? 哩哩>3<

小學時代
01.你就讀哪一間小學? 聖公會基愛小學
02.曾就讀哪一班 ? c同d= =”
03.小學的成績還可以嗎? 4年班開始d∼maths直線下滑...
04.和你最老友的是誰? 哩哩>3<”
05.你的初戀發生了嗎? = =”
06.經常到小食部嗎?有...成日做左跑腿..幫人落去買野食= =”
07.最喜愛什麼零食? 蜜糖星星,,,哈哈..笑死我= =”
08.有參加過興趣班嗎? 無...次次想玩個d課外活動都入唔到既...
09.在校內有得到過什麼獎項嗎? 我呀爸d作句= =”
10.在校外有得到過什麼獎項嗎? 唔知
11.喜歡你的小學嗎? 少少啦...
12.最喜歡哪一位老師? miss吳
13.最討厭的老師又是...? miss吳= =”
14.試過被罰留堂嗎? 有時時...
15.擔任過班長之類的職位嗎? 諗下就得...
16.記得小學旅行曾到哪裡嗎? 唔記得
17.記得誰人考試成績經常名列前茅嗎?顏梅珍...讀書勁犀利= =”
18.記得小學畢業營到哪裡嗎? 我無得去= =”
19.試過因為成績而遭父母責怪嗎? 經常
20.幾歲開始和朋友去逛街? 12

中學時代
01.你就讀哪一間中學? 東華三院張明添中學= =”..(CMT)
02.曾就讀哪一班? 1b..2b
03.覺得自己已是一個大人了嗎?我唔似...
04.朋友如何稱呼你? nike...
05.和你最老友的是誰? 欣嘉廖,穎嘉何,摸太
06.在校內,你最信任的是誰? 欣嘉廖,穎嘉何,摸太
07.在校內,你最喜歡的男性同學是誰? 你想知呀?唔話你知...
08.在校內,你最喜歡的女性同學是誰? 欣+田徑個d∼fd
09.最喜歡哪位老師? miss chan,miss chow同miss law(兩個都係)
10.最討厭的老師又是...? =3=”...唔話你知= =”
11.成績可以嗎?最好考獲全級什麼名次?唉...比科數學搞到我d成績好後...
12.滿意自己的成績嗎? 唔滿意數學
13.你是一個受同學歡迎的人嗎? ...有時時啦
14.你是一個受老師愛錫的人嗎? 我讀書都唔叻...
15.你最好的科目是? PE= =”
16.你最差的科目是? maths
17.你的初戀發生了嗎? 岩岩開始左
18.曾暗戀過學妹嗎? 我都係學妹= =”
19.試過被罰留堂嗎? f.1個時留低抄PTH
20.上課時最愛做什麼? 扮木...
21.初中/高中,較過得荒謬? 高中都未到..
22.後悔嗎?(接上),你會怎樣補救? ...=3=”...高中....我都唔知讀唔讀到...



今日好大風..... 分類: 未分類

今日好大風....我仲同欣坐係d公園吹風....有d頭暈...番到屋企一訓訓左個半鍾....之後比個電話嘈醒左...但係無聽到= ="....



2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天


無野好講......... 分類: 未分類

我要多謝媽媽sd歌比我...^_^"....聽日考試啦...+oil呀大家