今朝...晨早起左身...訓唔著,,,我一online...有個人hi我...之後話你咁早既..跟住我就話訓唔著咪起身囉..之後佢就話我咁早起身打機咋掛...女夭...佢都shot既...唔鬼理佢...好開心呀...我家姐打比我...話請我出去食壽司...^^"...
好開心...我第一次去食迴轉壽司咋...哈哈...食左百幾蚊...之後比家姐捉去陪佢買3...最後佢都無買...我地入左超市幫呀媽買米,,,10公斤個隻...我家姐諗住拎...佢話嘩好重...我拎左起手...點解我唔覺得重既= =",,,死啦...跟住番到黎..一開電視...做個套唔知咩戲...我一個演員都唔識- -"...唉...我呀媽越黎越懶啦....佢日日除左煮飯之外..乜都唔做..琴晚我見到佢無沖次...我同佢講...你未沖喎...佢好似好有理由咁..無水點沖呀..咁同我講..我個時幫緊佢洗碗...我講多左句...唔好話你唔沖...之後佢一野打落我個頭到...push her lung...乜都唔做...3又唔洗..地之唔掃唔拖..晚晚番黎煮完飯好似大哂咁...成尊佛坐係道...我行開陣去睇下部電腦...佢就拎左我對筷子食野...我訓個時佢開到個電視大大聲...我晚上訓教個時同佢訓...佢就成日擺隻手過我到...隻腳成日整住我個pat喎...push push push .....有時真係頂佢唔順...頂番佢轉頭...佢就好大聲罵我...話你阻住我訓呀...有時仲打我幾野...叫我彈開...(所以而家你打我..我唔通...或多或少可能關佢事..)...日日只係識得食煙...佢食煙同賭馬d錢慳番呀...都夠我交呢d個d啦...成日話無錢...自己就哂哂d錢係呢d地方...我細個d利是錢佢都唔知會唔會比番我添呀...遲d話無錢呀...拎埋出黎賭...唉= ="
我都無眼睇呀...煩到嘔.... |