nike1992nike
暱稱: 。o×傻鞋子_`'/\/\
國家: 香港
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
請你們明白...
=]
Never Had A Dream Co...
主禱文
124
文章分類
全部 (237)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
the other site
●ε何嘉日記餅ζ ┌┐。☆〃 肥欣日記餅♂ ♀龜龜日記餅↓。 ■*||| 太摸牛言餅◇◆ ▼乂||雞魚牛言餅ˍ, , ╭||仲仲日記餅ˍ, , ▼乂||呀E日記餅ˍ, ,
日誌統計
文章總數: 237
留言總數: 103
今日人氣: 1
累積人氣: 3261
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 7 日  星期二   晴天


sorry呀... 感動 分類: 未分類

 

今日上d堂都係悶死咁悶...lunch個時出左去又唔係去龜仔屋企囉= ="...悶到放學...換3個時...我無啦啦發太摸脾4囉..=3="...sorry呀...無心架...今日見番呀sir啦...不過呀sir好似整親隻腳bor...今日d練習都唔辛苦既...不過其間我比人奸左...死小雲同flyfly...我殺左佢地呀= ="....佢兩個係咁搞我件3同條富...練完打左陣籃球...

其實我覺得...呢個世界有我無我都一樣....我只不過係你地悶個時先搵既無聊人囉...我有d覺得係咁囉



2006 年 3 月 6 日  星期一   晴天


.......... 分類: 未分類

今日好無聊呀= ="....放學等左龜仔好耐...等到5點幾..大佬陪我等...哈哈...之後去到旺角..太摸已經唔見左...= ="....等等等...我見到太摸同呀媽係部地鐵機前面...見到佢地飲緊野....之後佢地陪我行左陣MK呀...XD....

今日太摸同龜仔都面紅呀...XD

開心啦而家....



2006 年 3 月 5 日  星期日   晴天


失去 分類: 未分類

今朝成9點幾10點先起身...幾好...之後等等等...等到細妹黎左..佢掛住玩電腦...我係道睇"九品芝麻官"...幾搞笑...之後同細妹落左街打羽毛球..好好笑...兩個傾計多過打...細妹中頭獎..我都中左次...笑死啦...而家仲未做完功課也...忽....

今朝見到佢on...唉....諗番之前同佢既往事....琴日睇d貼紙相...有一種好傷心...好心痛既感覺囉...= ="唉...友情同愛情都失去了...



2006 年 3 月 4 日  星期六   晴天


為何當初不走 等我心傷透 會你親朋蜜友 分類: 未分類

為何當初不走 等我心傷透 會你親朋蜜友
 

今日去左青衣玩...玩完都成6點幾...我搭地鐵個時..係道睇番之前d相..對眼又唔聽話..唉...番黎...我睇到欣個板...覺得...乜都變哂..真係無可能好似以前咁囉...無人幫到我...呢d野得我自己先搞得掂架啦...唉...



2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天


...... 分類: 未分類


 

親朋勿友
歌手:Stephy, Theresa | 作曲:吳國恩
填詞:高皓正 | 編曲:吳國恩

我與他重拾友誼 相約也沒有不是
相信她 可惜不敢相信 感情已終止
這樣難得再見面 你未愛他別晚膳
我若還不癲 他朝還是會癲

為何不跟他走 等我說分手
 會你親朋蜜友 就算盲都可看到
 他跟你極好 我怎可比你好
 試問誰拆散你 自問我可 跟他不見面
 但是每夜有手機留言
 未被我撞破 都不願收線


我與他純屬友誼 心癢昨日已根治
不愛他 冬天手執冰棒 一人吃一枝
會別離總會別離 也別要全沒顧忌
要是還不死心 心還是會死

REPEAT*

還我半點清白 戀愛運經已黑
如當我好朋友 可會為我收手

REPEAT*

見他不算做錯事 怎會破壞你好事
不愛他 怎麼偏偏感到 咀唇也羞恥
你若和他已別離 我又為何在妒忌
既是如此知己 他人沒法比 不阻住你

 

龜仔...十萬個sorry....



2006 年 3 月 2 日  星期四   晴天


比紅中話我打波個時好大聲= ="...不過我好細聲架啦wor== 分類: 未分類

今朝一上pe..打籃球..我個組d人唔算識打..不過我睇到佢地有比心機去打架啦...之後無啦啦比人捉去打多場..點知個場得我一個自己玩咁濟..玩玩下就落堂啦..英文..悶死我啦..做listening..勁簡單..我有做個d都岩哂..有一題我分左心..原全無聽..之後第二個小息落左去食野..中文..做工作紙..又有聆聽..我10/10..今日痴左線..lunch..太摸..比細妹捉去還書..我都比佢捉埋..去到圖書館..無開門..之後我去左7-11買朱古力食..唔比用8達通..我身上得$5..唔該太摸>3<”..之後番去睇班際手球..3c對xx<∼唔知咩班..最尾係3c∼win呀好似..yumi姐唔知咩事=3=”..西史..我好努力撐左半堂..不過到左一半..大招講野真係搞到我好眼訓..地理..一d都唔眼訓..因為係咁抄野..EPA..對wb..放學..呀sir病左..
無練習..之後自己班友仔係道玩..玩玩下太摸踢左個排球去山邊= =”..我地用盡方法都搞佢唔掂..搞到6點半比miss leung罵呀..話我地仲唔走wor..又問呀sir係邊..勁想答呀sir病左囉..最尾成班人散水啦..出左學校..大佬佢地仲未想番屋企住..係條路到分開左兩邊企..之後有兩個飛仔經過..王紫講左d唔知乜野..個飛仔問佢..”你講我呀?”呢個飛仔都算好啦..起碼識問下人係咪講佢..之後佢地走左..龜仔話王紫..王紫仲係道駁嘴囉..= =”..最尾..大佬..太摸同我都係道話”唔好嘈啦”..之後一行7人搭車..番屋企

我已經諗通啦...



2006 年 3 月 1 日  星期三   晴天


....有多少個會聽我傾訴? 分類: 未分類

今日放學唔記得左交簿..出左學校又番番入去交==”....

be happy....

TO ALL MY FD:

           我會當你地係我一生既朋友..你地...呢?

                                FROM:NIKE



2006 年 2 月 28 日  星期二   晴天


.......... 分類: 未分類

 

今日練番習啦...好開心..今朝d堂都幾無聊下...中文悶死...中史..係道改maths...EPA..嘈爆..maths..我聽書啦今日...lunch去龜仔屋企+同太摸拎相...IS...半堂教書..半堂就用黎為兩左張報紙係道嘈...隻FAT MA就罰哂成班啦..因為張報紙係係maths堂飛左出黎..我輔導班也..唔關事...之後FAT MA講左唔夠50句...唔知邊個又飛多張紙出黎...係後面到發生...我坐前面..又唔關事....嘈嘈下就打鍾...英文....高key...唔知做乜講講下話我地太乖比人罰...仲要笑笑口咁講...= =....等左成日..練習啦...勁開心...一入更衣到去比呀e問左d野...算啦...你地唔明我架啦...今日一熱身就10圈...勁簡單啦..一路跑一路傾計...之後呀sir叫左我地打籃球...個個都好開心呀...我連射籃都未射過囉...我只係搶左個波一次...開波開左一次...無啦...打左5分鍾..之後練體能...練完...落雨= ="...其實今日我好想淋雨囉...

其實..我唔係收埋自己..我都想同你地傾下計..我有嘗試過想同你地講下野..講下自己d事..但係最尾點呢..唉..

我身邊的”朋友”..一個又一個..想離開我..



2006 年 2 月 27 日  星期一   晴天


.............. 分類: 未分類

無言的一天



2006 年 2 月 26 日  星期日   晴天


友誼會一生嗎? 分類: 未分類

人地話友情係好好既一段感情...但係..點解我會咁...係咪我太煩..我太傻...我太癲...我太白痴...我太鍾意蝦你地而做成左你地個個都離開我...點解你地要一個又一個咁離我而去呀...我有一個朋友...之前我同佢好fd好fd(佢根本係我best fd)...成日一齊傾計...唔知係幾時開始...佢就同左第個fd成日傾計...我見住佢地日日都一齊番學..小息一齊傾計...lunch又一齊出去食野...之前我呢個fd佢係我最失落既時間安慰過我..佢比左最大既支持我...點解...點解佢而家要咁樣...我做錯左d咩令到佢會咁對我...其實要怪...係咪就怪我人緣唔好呢..雖然我表面上真係識左好多人..但係..佢地有幾多個會聽我講野呀...我有諗過...點解我個朋友會同左第個fd傾得咁開心...呢個fd佢識好多我識個朋友...但係..我d朋友對我..同對佢都好唔同囉...我做左d咩令你地咁憎我呀...佢做左d咩令你地咁鍾意同佢傾計呀...唔通我真係乜都唔夠佢鬥...連我既best fd都理佢唔理我...點解姐..我比唔上佢d咩呀...星座...生肖..成績...年齡...?我比唔上d咩...我唔服...點解要咁囉...我而家根本得5個fd...係會理下我...彩下我咁...有次..我行左埋我best fd道...好悶..好想搵人傾計...但係佢又行埋黎..佢兩個就係道傾...原全當我無到...我就好似個白痴婆咁係道自己講野..佢地唔理我呀...佢地唔彩我呀...點解要咁做姐..我而家d~fd...都唔同我同一班..係琴日..我同我呢個fd玩msn...我知佢都好難受...但係我想講我都唔好過...如果比著你地..同一個人講野..而個個人原全當你無到...唔應你..你地會點...感情...係唔可以單方面想維持架...友情..愛情..乜都係...我而家得番親情...如果唔係親情...我可能而家已經去左死啦...其實...我有咩唔好姐...有咩想我改呀..?可唔可以話我知呀...