哼哼哼"!
BLue*Hus啦啦隊長!!"
你地洗唔洗呀?! 真係成隻照抄都得既... http://www.youtube.com/watch?v=3DJjd1qOMcw&eurl=http://www.xanga.com/home.aspx?user=yuk10821 唔該大家有眼既就去[[ YAHOO"打(香港啦啦隊) 第3個...<啦啦隊比賽> http://hk.wrs.yahoo.com/_ylt=A8tU33P1nlJHF3kAro6zygt.;_ylu=X3oDMTE3NHVxOWcxBGNvbG8DdwRsA1dTMQRwb3MDMwRzZWMDc3IEdnRpZANoazAwMzNfNw--/SIG=12rq1drgj/EXP=1196683381/**http://files.i611.com/314159265358979/video/611/i611_mtr_20040814_1.wmv 呢個"^ ^ ^ ^ 其實兩者冇乜唔同之mar" 只不過係人地著黃3,,佢地著藍3咁簡!! D動作本身都唔姣既...比你地搞到咁* 唉*好心你地喇...人地香港啦啦隊代表香港架!!! 比你地搞到咁....影響哂D市容""!!!!!! 歌都要抄埋...你都得架喇!!!! 好勁l0r你!!!! 舞都抄...歌又抄=[你個腦用黎做乜架?! 用黎抄人架?! 係呀係呀!!!你地係嬴左!!!! 開心mar?! 可能...有Dmember無知會好開心** 雖然..你地係嬴左...但係" 你地就書哂D其他社既朋友喇!!!!" 咁樣黎嬴....開心?!光彩mar?!- - 即使我地書左... 但起碼我地書都書得光彩=] 所有野都係原創!!!
ReD"</*Hus"
嘿....
很囍紅色- -Y0"
---------------
傻傻地掉了手電...*
校工不停打電話- -
FD子都在上課=]害死她們了-33-"
哈哈^x^"
啦啦隊...
不斷的努力^
自覺沒有浪費過0v0"
重來也沒後悔過
沒有後悔當初{巧合)的參加了lala@"@
*************************
短短的一篇")