幾經辛苦...
把老豆的電腦"從lagg機\
變回勁快xp
=)
我愛你我愛你我愛你我愛你xdd=)
妳們是瘋的嗎?!
我跟佢地?!定其實係你跟我呀copy cat{s}""
低能!!!人多屈人少呀?!
人做乜你做乜..*
而家唔係叫你扮貓/狗呀!!!
成日都係度做跟尾狗[們]
n
copy cat[s]!!!
再唔係就屈人...
講人是非..=(
成班8婆!!
你地同睇8掛雜誌的8婆們有乜分別先?!
*-*
我真係未見過人可以賤成咁lor''
靠完人識FD之後就當你係垃圾/
咩事先而家?!
妖..你地慢慢FD飽佢喇!!!! |