olympic_yo` 好中意睇聖火呀xdd 有黃金寶&Eason...`=) {最衰今日冇去到屯市=( 志偉,,叻哥,,hocc都去左= = 昨日的bbq正*.. feel有啲似{怪談} 恐怖-v- hope5/5會順利xp ( 你們是最好的!!=) 在電視亮相,,感覺如何- -?!haha mario party好好聽!!正`=] 聖火的一天- 完。}
我唔要既野..唔代表你可以搶走!!! 請你記住... 唔該大佬咪再推我張台-v- 唔係又飛電話架喇我!!! 倒數( 24days v) I AM WAITING FOR YOU ! Chan ka kin