H0ld左既..都系睇下有冇Time先算吧!!
=) 排球終於去練了..累`
所有的事都變好了..=)Hapi♥`
嫲出院了`=)哥合格吧!! { 應該! }
哥送的袋由$300HKD + $800HKD =)THxxxx!!!
謝謝!!!<3
您真的變了很多....=]
這樣才是我的哥哥!!*
很囍你那句...
{妹既野點可以令過呀哥架?!}
笑了._____.
快D返黎喇-))
很想專心上課`但自己卻不能自制"}
失敗!!
討厭.\/.!
成日都鬧交..
鬧夠未呀?!
乜都收收埋埋;;好巴閉咩?!
願我只是個{小妹妹}"
煩!
shit you !!=p
2-23-08*
竟然起唔到身-,-
唉...;;
自己太失敗了=0=
3:??出屯市食野wif小明<3
nds..點知比人趕..fuck-,-
低能的去左圖書館nds=p
行左陣...諗住買袋*v*
太細啦!!so 放棄了-,-
返屋企=)
媽竟然比老豆激走左-,-無奈...
唔?理佢地啦-,-白痴既!!*
咁大個人仲玩埋D咁既野...
唔食野la...飽=D
TV n nds =3=
發覺自己開始白痴啦= =
|