‵.–□`﹡一生一世的朋友+□′︳永遠也不想分開•□×
今日返學都ok既,lunch的時後笑死了...陳家豪<--唔知有無打錯..係到抄書,之後佢叫萬心幫佢交薄..然後我話,要收錢架,之後佢話"唔該哂"仲話,呢包唔該好值錢喎..o哂..之後唔知講左d咩,就講到咩路不捨遺,然後佢地就講到遺而不拾..即係話就算跌左野都唔執,之後劉世杰<--好似打錯左...d清潔呀嬸都唔會執...之後娟娟就飛一句"咁呢個世界就會變得更美好"笑死了..之後陳家豪話咩跌左張身份証,就指住張野同警察話..我跌左,我要補領....之後又無啦啦講到佢既罰抄,佢就同我&萬心話你地係咪好羨慕我有得抄,我就話我以家落得清閒呀,不知幾好,之後佢話,吃不到的葡萄是酸的...o哂..之後話,只要你聽日唔交一樣英文功課就ok喇...我心諗..唔通佢抄到傻左...
放學果陣,係m記,boogie個fd講故事,之後話個男主角話左句3個字既野,鬧人既,意思係唔好阻住哂..之後萬心無啦啦話哈佬win...o哂=.="