‵.–□`﹡一生一世的朋友+□′︳永遠也不想分開•□×
今日朝早10點..小遙打黎嘈醒左我,之後就煮面食....11:30倒啦..小遙話佢出黎...咁我就話俾嘉怡聽,佢叫我都出啦..佢話我行到地鐵都差唔多喎...之後我就喇喇臨出門口,去到地鐵站,見到嘉怡,之後等左一陣,都唔見小遙...然後我打俾佢,佢就話仲係屋企..激死左...咁我地就叫佢出黎,然後就同嘉怡去惠康買姐厘粉,但得一種味,so..我地就去左間凍肉鋪買...之後小遙就join埋我地喇...返到屋企..開始整野食喇....第一次整可樂味...ok啦..第二次,開始煲水...我叫嘉怡開火喇,佢唔拎開條毛巾,因為我係側邊洗緊碗...無留意到,之後條毛巾就著火,之後我就即刻張條毛巾掉入我洗緊果個煲入面,然後用水搏命咁沖...呼...有驚無險呀...之後就嗌左m記外賣,咁我地就趁住佢未到就落去租碟睇...然後返到黎大廈,見到一個m記既人,拎住袋野,然後同個看更講xx樓x室..之後我同小遙,嘉怡就係咁係到笑,唔咁佢就同我地一架電梯喇...到果時,我就以超快速度去開門,之後俾錢...之後我地就睇碟,我就睇睇下就去左執野,執完就分野食,分完就同佢地去天悅lu....