|
nono02134
|
|
暱稱: nono 性別: 男 國家: 香港 地區: 觀塘區
| |
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
不要做一個受到傷害而放棄的人  |
| 做人就不要做一個估獨而為自己咩都唔識無人理會你,無人疼愛你同無人理會你,唔好邢為咁,其實世界上有好多人,都想和你做好好朋友,只要望野望開d睇開整個人的理念,而家有好多人就而為識左一d好朋友就而為會有小小傷害性或唔舒服的感覺,個心好心痛,當自己做得好錯,識了這個朋友,朋友呃你,唔講d事比你聽,這樣就會覺得自己,係唔係自己比人放棄左無人需要你,我就覺得唔係其實識朋友都係一件好事,但係識朋友的時候都要識一d益友,唔好諗著自己人地唔講一d事就話無人需要你,咁樣係唔岩,做人邊可以為左咁小事就當自己無人需要,只要出一出聲,一定有人會回番你,幫助你,如果有人傷害你,令到你好大傷害,你可以講比好朋友聽,可以幫助你,可以忘記d唔開心ge野,諗番開開心心g事,但係有些人失去了無法無記ge事,咁樣ge事係人都而想不到ge事,我有一個好親好親ge親人去左,個日我真係好想見多次面,最後一次見面都係醫院,之後放學就聽到一d好傷心ge事發生,就感到好傷心,想見多次面都唔得,果日喊左成晚,我真係無法忘記令人好傷心ge事,重記得正係同佢一齊玩過一次打痳雀,打痳雀係佢最鍾意ge玩意,個次真係玩得好開心,去左之後我都有諗過去上面係有咩感覺,不過而家我而經識諗自己做人要好好珍惜自己ge生命,所以做人係唔可以因d事而放棄>0<
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 32 | » |