| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 11 月 24 日 星期二 ^_^  |
| 2009-11-24 |
分類: 未分類 |
愈黎愈lazy囉,打qz都懶得
今日既lunch驚魂真係令我...
無法想像搭11個半字仲係上水廣場最頂層既境況
一開始就奪命狂奔
去到火車站都係剛好搭12
於是慢慢行
最後趕得切啦,但係在食飯後跑百幾米係
絕對危險
最後都死唔去
拿拿林上番去作埋篇文
|
| 發表時間:2009-11-24 06:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 20 日 星期五 ^_^  |
| 2009-11-20 |
分類: 未分類 |
後補番picnic先
3年既第一次啊,去黃金海岸
上左課室等車,等左好耐
玲攞佢部手機出黎影相
偷影到呀sir啊
等左都ok耐架,聽住人地一架架車咁走
成9點先上到車囉
一上到車,個個攞晒d珍藏出黎
我攞左一部mp3, 兩部手機,仲有部相機出黎
唔知過左幾耐就到左啦
haha借左我部mp3機聽,不過睇佢都唔識用
排隊個陣影左幾幅相
最經典係呀鬼反白眼的

佢話係最成功既一次喎
之後就去玩啦
在月球上的旗幟~

之後玩閃避球,我玩左2場就冇玩lu

then去左拋石仔&貝殼


之後去搵班老死去個邊玩
不過都係食左lunch先
影左幅大合照

番去海灘影相(ok囧)

2:30集隊番學校lu
車上面影左一張
 |
| 發表時間:2009-11-24 06:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 15 日 星期日 ^_^  |
| 2009-11-15 |
分類: 未分類 |
琴日去左神屋企,又去埋鬼屋企(halloween??)
隻衰鬼玩遲到! 搞到我企左係道超過半粒鐘
本身9點就到,而家9點4先去到
上到去,鬼用電腦、小黛睇書
我同神唱歌(與神共唱)
關左房門,就正番
一人、一神、一鬼、一妖
會發生咩事....係冇事
本身話唱about you now
唱左幾次發現唔係幾好
轉左part of the world
再轉on the ride
都唔好,轉番break my heart
然後話抽喎
神婆攞出做神必備既塔羅牌
抽...抽完又話,呢隻唔好
到目前我仲未知道佢抽到係邊隻
finally,決定玩I wanna know you
正係揀歌,都揀到一點,過份!~
食左lunch,去鬼屋he...
神同妖打麻雀上左癮
有d後悔一早唔應該比佢地玩到麻雀
5點神要去灣仔補習
真係頂佢呀媽唔順,係都要佢去咁遠
(although 係free)
由一出呀鬼門口佢就一直講
"唔公平呀"、"你就好啦,番屋企..."等句
可悲 |
| 發表時間:2009-11-15 05:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 18 | »
|