無聊 i"Ng"
nwy95
暱稱: 小欣BB
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-12-27
2009-12-12
2009-11-29
2009-11-20
2009-11-24
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
-♥ JeA™ (JeA1029)
玲玲
廖long long
Tracy姐
ABC
Snowman
Winnie
- __ 呀魚♥ ||] (YAKO1003)
小新新
月月
子菜
在中 =] (zaizong057)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 60
今日人氣: 0
累積人氣: 1126
玩下game啦
2009 年 11 月 24 日  星期二  ^_^  晴天


2009-11-24 分類: 未分類

愈黎愈lazy囉,打qz都懶得

今日既lunch驚魂真係令我...

無法想像搭11個半字仲係上水廣場最頂層既境況

一開始就奪命狂奔

去到火車站都係剛好搭12

於是慢慢行

最後趕得切啦,但係在食飯後跑百幾米係

絕對危險

最後都死唔去

拿拿林上番去作埋篇文

發表時間:2009-11-24 06:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 11 月 20 日  星期五  ^_^  晴天


2009-11-20 分類: 未分類

後補番picnic先

3年既第一次啊,去黃金海岸

上左課室等車,等左好耐

玲攞佢部手機出黎影相

偷影到呀sir啊

等左都ok耐架,聽住人地一架架車咁走

成9點先上到車囉

一上到車,個個攞晒d珍藏出黎

我攞左一部mp3, 兩部手機,仲有部相機出黎

唔知過左幾耐就到左啦

haha借左我部mp3機聽,不過睇佢都唔識用

排隊個陣影左幾幅相

最經典係呀鬼反白眼的

佢話係最成功既一次喎

之後就去玩啦

在月球上的旗幟~

之後玩閃避球,我玩左2場就冇玩lu

then去左拋石仔&貝殼

之後去搵班老死去個邊玩

不過都係食左lunch先

影左幅大合照

番去海灘影相(ok囧)

2:30集隊番學校lu

車上面影左一張

發表時間:2009-11-24 06:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 11 月 15 日  星期日  ^_^  晴天


2009-11-15 分類: 未分類

琴日去左神屋企,又去埋鬼屋企(halloween??)

隻衰鬼玩遲到! 搞到我企左係道超過半粒鐘

本身9點就到,而家9點4先去到

上到去,鬼用電腦、小黛睇書

我同神唱歌(與神共唱)

關左房門,就正番

一人、一神、一鬼、一妖

會發生咩事....係冇事

本身話唱about you now

唱左幾次發現唔係幾好

轉左part of the world

再轉on the ride

都唔好,轉番break my heart

然後話抽喎

神婆攞出做神必備既塔羅牌

抽...抽完又話,呢隻唔好

到目前我仲未知道佢抽到係邊隻

finally,決定玩I wanna know you

正係揀歌,都揀到一點,過份!~

食左lunch,去鬼屋he...

神同妖打麻雀上左癮

有d後悔一早唔應該比佢地玩到麻雀

5點神要去灣仔補習

真係頂佢呀媽唔順,係都要佢去咁遠

(although 係free)

由一出呀鬼門口佢就一直講

"唔公平呀"、"你就好啦,番屋企..."等句

可悲

發表時間:2009-11-15 05:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]