無聊 i"Ng"
nwy95
暱稱: 小欣BB
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-12-27
2009-12-12
2009-11-29
2009-11-20
2009-11-24
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
-♥ JeA™ (JeA1029)
玲玲
廖long long
Tracy姐
ABC
Snowman
Winnie
- __ 呀魚♥ ||] (YAKO1003)
小新新
月月
子菜
在中 =] (zaizong057)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 60
今日人氣: 0
累積人氣: 1127
玩下game啦
2009 年 11 月 4 日  星期三  ^_^  晴天


2009-11-04 分類: 未分類

在此說句廢話

現在我係cp room呀

不是上堂中...

發表時間:2009-11-04 03:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 11 月 1 日  星期日  ^_^  晴天


2009-11-01 無奈 分類: 未分類

琴日有d忙,都冇打到

考晒試啦,好悶好悶,諗唔到有咩好做

去長洲呀媽又唔會比架啦

唔係去玩下不知幾好

星期五開farewell party for miss chiu

好快已經教左40日,要走啦

ccd仲未番得,so搵左個新既miss教

個日放左學等miss chiu黎

係樓梯口見到sii & phoebe,傾左陣

好彩sii話走姐,唔係就睇唔到miss chiu到

我即刻沖番入去,通風報信>.<

唔知邊鬼個講左唔知咩叫左佢走

continue...

搞掂晒一切,我,呀鬼,travia,落左去搵miss chiu

好好笑,叫左佢出黎之後,即走*_*

大家係等chiu chiu上黎既時候超似走難

詳情請去facebook睇3E走難片

究竟miss chiu知唔知有party

明明講話係開班會,點會帶埋禮物上黎

跟住又係一段感人肺腑既開場白?!

d男仔好似正係識食...

課室一路播住"柔和既樂聲"

wat姐真係同我同一類

then,一齊唱歌,係超大聲個隻

唔理唱得好唔好聽啦...

玩遊戲既時間又到啦

我係好怕玩呢d野架(唔知點解)

於是做影相的

first,你話我影xxx咁多,係咪暗戀佢

唔係,鬼叫佢成日輸,做捉個個咩

second,相唔係正係我影

呀彥彤姐都有份

佢地玩咩"扑傻瓜:,"大風吹:,迫巴士?"

呢d咁益智既game

matilda,仆低左,睇相都笑死我

5點半,唔知點解d工友特別準時

咁用左5分鐘,回復原狀,但係多左d垃圾

希望新既miss都對我地好d

發表時間:2009-11-01 04:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 10 月 22 日  星期四  ^_^  晴天


2009-10-22 分類: 未分類

今日考完math,唔死就奇

如果有70分(發夢)是個奇蹟?

琴日考中文,做唔晒

其實算唔算係做唔晒呢? 我好多唔識...

比多多時間我都做唔完架啦

我唔算做得慢掛= =

一開場就"砰砰"聲做

唔洗一半時間搞到第7頁

以為好快添 -3-

最後好明顯....死左

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

聽日考cp,是強項嗎?

可能掛,可惜沒大信心喔

好大壓力,唔想比ms tong串

考差d都死 but

我都係唔溫啦,執生啦(執到嗎?)

so, 繼續陪伴電腦

發表時間:2009-10-22 04:27 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]