| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 4 日 星期三 ^_^  |
2009 年 11 月 1 日 星期日 ^_^  |
2009-11-01  |
分類: 未分類 |
琴日有d忙,都冇打到
考晒試啦,好悶好悶,諗唔到有咩好做
去長洲呀媽又唔會比架啦
唔係去玩下不知幾好
星期五開farewell party for miss chiu
好快已經教左40日,要走啦
ccd仲未番得,so搵左個新既miss教
個日放左學等miss chiu黎
係樓梯口見到sii & phoebe,傾左陣
好彩sii話走姐,唔係就睇唔到miss chiu到
我即刻沖番入去,通風報信>.<
唔知邊鬼個講左唔知咩叫左佢走
continue...
搞掂晒一切,我,呀鬼,travia,落左去搵miss chiu
好好笑,叫左佢出黎之後,即走*_*
大家係等chiu chiu上黎既時候超似走難
詳情請去facebook睇3E走難片
究竟miss chiu知唔知有party
明明講話係開班會,點會帶埋禮物上黎
跟住又係一段感人肺腑既開場白?!
d男仔好似正係識食...
課室一路播住"柔和既樂聲"
wat姐真係同我同一類
then,一齊唱歌,係超大聲個隻
唔理唱得好唔好聽啦...
玩遊戲既時間又到啦
我係好怕玩呢d野架(唔知點解)
於是做影相的
first,你話我影xxx咁多,係咪暗戀佢
唔係,鬼叫佢成日輸,做捉個個咩
second,相唔係正係我影
呀彥彤姐都有份
佢地玩咩"扑傻瓜:,"大風吹:,迫巴士?"
呢d咁益智既game
matilda,仆低左,睇相都笑死我
5點半,唔知點解d工友特別準時
咁用左5分鐘,回復原狀,但係多左d垃圾
希望新既miss都對我地好d |
| 發表時間:2009-11-01 04:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 22 日 星期四 ^_^  |
| 2009-10-22 |
分類: 未分類 |
今日考完math,唔死就奇
如果有70分(發夢)是個奇蹟?
琴日考中文,做唔晒
其實算唔算係做唔晒呢? 我好多唔識...
比多多時間我都做唔完架啦
我唔算做得慢掛= =
一開場就"砰砰"聲做
唔洗一半時間搞到第7頁
以為好快添 -3-
最後好明顯....死左
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
聽日考cp,是強項嗎?
可能掛,可惜沒大信心喔
好大壓力,唔想比ms tong串
考差d都死 but
我都係唔溫啦,執生啦(執到嗎?)
so, 繼續陪伴電腦 |
| 發表時間:2009-10-22 04:27 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 18 | »
|