| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 9 月 19 日 星期二  |
...TT...  |
HE兩堂林俊彥成日講埋d無聊野 , 搞到我同ar yan超無奈 !!! 施肥堂果時花花係第一個出去present ge , 佢出左去就攞住個超紅超襯佢ge咪响度呆企 , 聽Miss Ma講一大論廢話 , 佢終於present la , 佢講得超細聲lor , o左 ...... Brian就5同呢 , 講得勁有point , 勁大聲 , 又好脾氣 , 超勁 !!!!!!
eng堂果時唐太冇番 , 全班歡呼lor , Michael即刻又口 : 哎呀 , 真係好5開心ar ......
嘩 !!! 放學個interview嚇死我la , interview果時個心真係跳左出黎la , Miss Tam , 陳昕同3個present响度問問題 ......
呼 .................. 終於interview完la , 我覺得最好最好果個係咖哩 , Anna都幾好 , Kiki都5差姐 , 總之就覺得自己好差 , 入5到lor !!!
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 22 日 星期二  |
...好好玩ar...  |
琴日同今日我同家姐去左玩風帆 , 其實都幾好玩ge , 只不過琴日我撞親果頭 (不過冇"short") , 眼眉度"種"左 , 都係因為我家姐lor , 佢係咁大"艾"撞la撞la , 攪到我反左船 , 支boom撞到個頭 ......
其實今日我都差d反船嫁 , 不過我家姐响好遠 , 所以淨係入左少少水 , 呢兩日攪到我隻手好痛 , 唉...... |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 18 日 星期二  |
| ...好慘ar... |
今日朝頭早我去咗游水 , 唔知係咪因為我好耐冇游 , 連50m都要抖 , 游到支力死我......
1:10約咗寶寶同sherry去游水 , 本來以為會好開心 , 點知......原來係一件好慘ge事...... 我同sherry都識得游水 , 寶寶就唔識 , 我o地想教佢 , 但佢又咯肯去d深水d ge o地方搞到我勁無奈lor...... 之後我o地去咗"sir"滑梯 , 寶寶佢好驚 , 所以我o地就比佢"sir"最慢果條 , 佢"sir"得真係好慢 , 我同sherry等咗佢勁耐 , 佢先至落黎 , 但係佢企唔穩 , 仆低咗 , 搞到個救生員想行去救佢之後佢就唔肯去"sir"滑梯la , 總之今日就好無奈la , 真係唔知仲去唔去游水好la!!! |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 4 日 星期二  |
...好想喊ar...>>今日真係唔開心嫁<<  |
因為上個禮拜5咁開心 , 所以我諗今日都應該好開心la...... ...T.T...
一開始就係派英文卷 , english listening就勉強pass la , ge果份我就爭0.5分......就係Miss Kan's group最高果兩個ge其中一個 , 真係好唔抵ar...... /.\
之後就係he同dt堂la , 要整好"愛的禮物" , 整好又要映相......好煩ar佢
跟住就派pth同中作 la , 成績唔多好 , 一樣咁"屎"
music test就好番d la , 都叫中上 ^^
之後就係派sci la , 我本來以為自己考得幾好 , 點知......我考得非常非常差...T.T... (差d喊咗出黎ar我)
跟住我o地 (我la , 寶寶la , Sherry la同ka q) 發生咗d好好笑ge嘢 , 不過唔講得 ^o^ ... 嘿嘿 |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
...好想喊ar...>>唔係唔開心,係太開心<<  |
今日開始派卷la , 朝頭早果時好鬼死驚ar......
第一堂就派cl , 嚇死我o地la , cl我就考得唔錯la , 比合格高dd la , 不過比d高分過我ge人串 , 但冇o麥所謂la , 又唔係好差喎 >o<
跟住呢就係派geog la , 我僅僅pass炸 , 不過都好開心嫁la , 因為我geog好難先會合格 , kenneth 96分ar,"short"嫁佢......
之後就係派maths la , 好驚好低分ar我 , 點知我得2百2十幾分 , 考得好差ar我 , sherry高我好多分ar , kenneth 2百6十度,好高ar佢 , damian 244ar,花花247ar , 好想高分過佢ar...... T.T
跟住就派chin la , 派果時 , 我真係好好好驚,派到花花果時睇到佢4十幾 , 哈哈 , 好低ar佢 , 但諗諗吓 , 我上年仲低過佢喎 , 跟住我知道lucky有71分 , 乘咗2就有142分ar , 派到ka q la , 佢都好高分ar , 同lucky差唔多ar , 佢o地好高分ar , 姚潔派比我果時 , 我呆咗 , 點...點...解...會係呢個分ge , 我攞到70.5分 , 乘咗2之後低lucky 1分 , 之後竟然比我發現姚潔冇加到我2分 , 跟住我就高lucky1.5分 , 即係高佢3分 , 我好開心 , 因為我終於高過kenneth la...... ^o^
chis就考得唔係幾好la...... T.T |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|