| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 19 日 星期五  |
| 隻貓仔好q呀~ |
今日放學同ka q溫完書,就同ka q一齊行番屋企,我o地行右邊果條好靜o既路,見到有一隻好得意、好可愛o既貓仔,佢唔同其他貓,佢把聲聽落好脆弱,我feel到佢好慘......
我唔知佢係唔係我o地之前响樹上面見到o既果一隻貓仔,總之我覺得佢好可憐......
我好想比o野食比隻貓仔食,但係我手頭上又冇......我feel到佢係冇o野食先至咁脆弱......
好擔心佢呀∼∼∼
我o地跟住減慢o左腳步黎行,點知隻貓仔竟然响果地下度碌黎碌去,响度向我o地撒嬌,好得意呀佢,我越黎越鍾意佢la∼
之後佢仲跟住我o地行o左一段路,我o地唯有行快d,唔好比佢跟住,最後我o地响下面望到佢望住我o地,跟住我o地就走o左la。
而家諗起隻貓仔都覺得佢好q呀
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 18 日 星期四  |
...  |
而家响度同ka q打緊日記,好悶呀!
今日CL堂傅書希比CK sir鬧,好抵死呀!!!鬼叫CK sir叫咗佢3次都唔出去咩,抵佢死∼
跟住果堂中文堂都ok開心既...ka q緊咁蝦我,攪到我要係咁叫佢做”伯母”,佢d位靚女先唔講 >333<
SCJ堂一開始就比Mrs Tsang鬧,鬧鬧鬧...係咁鬧...鬧咗勁耐...勁無奈lor我...都完全唔關我事lor,我dictation又唔係唔好,真係好無奈∼∼∼
頭先ka q打呀Rex時,踩到我隻鞋,上面果粒珠就咁就跌咗地下la,就係咁,左邊果隻鞋...3粒,右邊果隻鞋...1粒,不過返到home我會整番好佢,整到左3右2(之前唔見咗1粒)∼
我突然諗起前幾日冇無端端比寶寶蚊頭髮嘅事...果日我,ka q,寶寶同Sherry一齊去xx(某地方),突然,寶寶蚊ka q條橡筋,跟住攪下攪下,Sherry就蚊我條橡筋,之後寶寶攞咗ka q條橡筋走咗,搵到寶寶la,佢就蚊我條橡筋,點知咁就比佢蚊咗好多條頭髮落黎
...勁痛lor!!!勁無奈lor!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 11 日 星期四  |
| >o< |
music堂果時,寶寶果組都唱得幾好,寶寶唱果時有d呆呆地lor,不過唔好唔開心呀寶寶∼ 當我果組唱時,好多人响度笑我唔唱歌lor,咁係因為我係唱和音,唔係唱主音o既,所以我一開始就唔駛唱,但我睇到好多人响度笑我,好似果d叫呀Rex,花花,草草,Andy,john,johnjohn,ftc......果d人lor,係咁笑我
,好衰呀∼
今日VA堂好開心呀,一開始就同ka q一齊造條魚,仲周圍問有冇魚竿添(準備釣魚呀我o地
) >o<
落堂之前,Sherry走過黎問我點抽人懶根,跟住我就教ka q同Sherry抽人懶根,跟住仲周圍抽人懶根添,首先係ftc,跟住係鄔智<比我抽完之後冇o麥o野,但佢就响度話好痛lor>,johnjohn<睇佢個樣就好痛lor>,花花<邊笑邊話痛,仲o禁住個搏頭添>,lucky<o禁住個搏頭>,之後仲有波子<反而冇o麥o野>,總之就好開心la!!!
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 20 日 星期四  |
| 做SCJ Project |
today好開心呀,我、Anna、敏殷同Ben一齊去o左傅書希屋企做SCJ Project,我地去到火車站等,跟住佢就請我地搭的去佢屋企
。佢請我地食野(少少la),又請我地飲野∼
佢呀媽好好人
,仲話請我地食埋晚飯添☆★,我估唔到佢竟然請我地食pizza,佢呀媽又到我地勁好喎,猛咁問我地食唔食d樣、食唔食果樣,搞到我地勁唔好意思lor……
 |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 31 日 星期五  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|