哈佬~
早上叫一叫 , 痾屎多美妙 !
各位早晨~~~
>333<
o0wingman0o
暱稱: 詠雯
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
我發誓我死都5入慈航....
...悼念琪琪...
[[ 又黎啦!!! ]]
[[ 開心...... 5開心...
...=.="...
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 14
今日人氣: 3
累積人氣: 745
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天


隻貓仔好q呀~

今日放學同ka q溫完書,就同ka q一齊行番屋企,我o地行右邊果條好靜o既路,見到有一隻好得意、好可愛o既貓仔,佢唔同其他貓,佢把聲聽落好脆弱,我feel到佢好慘...... 我唔知佢係唔係我o地之前响樹上面見到o既果一隻貓仔,總之我覺得佢好可憐......

我好想比o野食比隻貓仔食,但係我手頭上又冇......我feel到佢係冇o野食先至咁脆弱...... 好擔心佢呀∼∼∼

我o地跟住減慢o左腳步黎行,點知隻貓仔竟然响果地下度碌黎碌去,响度向我o地撒嬌,好得意呀佢,我越黎越鍾意佢la∼

之後佢仲跟住我o地行o左一段路,我o地唯有行快d,唔好比佢跟住,最後我o地响下面望到佢望住我o地,跟住我o地就走o左la。

而家諗起隻貓仔都覺得佢好q呀

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


... 驚訝

而家响度同ka q打緊日記,好悶呀!

今日CL堂傅書希比CK sir鬧,好抵死呀!!!鬼叫CK sir叫咗佢3次都唔出去咩,抵佢死∼

跟住果堂中文堂都ok開心既...ka q緊咁蝦我,攪到我要係咁叫佢做”伯母”,佢d位靚女先唔講  >333<

SCJ堂一開始就比Mrs Tsang鬧,鬧鬧鬧...係咁鬧...鬧咗勁耐...勁無奈lor我...都完全唔關我事lor,我dictation又唔係唔好,真係好無奈∼∼∼

頭先ka q打呀Rex時,踩到我隻鞋,上面果粒珠就咁就跌咗地下la,就係咁,左邊果隻鞋...3粒,右邊果隻鞋...1粒,不過返到home我會整番好佢,整到左3右2(之前唔見咗1粒)∼

 

我突然諗起前幾日冇無端端比寶寶蚊頭髮嘅事...果日我,ka q,寶寶同Sherry一齊去xx(某地方),突然,寶寶蚊ka q條橡筋,跟住攪下攪下,Sherry就蚊我條橡筋,之後寶寶攞咗ka q條橡筋走咗,搵到寶寶la,佢就蚊我條橡筋,點知咁就比佢蚊咗好多條頭髮落黎 ...勁痛lor!!!勁無奈lor!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


>o<

music堂果時,寶寶果組都唱得幾好,寶寶唱果時有d呆呆地lor,不過唔好唔開心呀寶寶∼   當我果組唱時,好多人响度笑我唔唱歌lor,咁係因為我係唱和音,唔係唱主音o既,所以我一開始就唔駛唱,但我睇到好多人响度笑我,好似果d叫呀Rex,花花,草草,Andy,john,johnjohn,ftc......果d人lor,係咁笑我 ,好衰呀∼

今日VA堂好開心呀,一開始就同ka q一齊造條魚,仲周圍問有冇魚竿添(準備釣魚呀我o地 ) >o<

落堂之前,Sherry走過黎問我點抽人懶根,跟住我就教ka q同Sherry抽人懶根,跟住仲周圍抽人懶根添,首先係ftc,跟住係鄔智<比我抽完之後冇o麥o野,但佢就响度話好痛lor>,johnjohn<睇佢個樣就好痛lor>,花花<邊笑邊話痛,仲o禁住個搏頭添>,lucky<o禁住個搏頭>,之後仲有波子<反而冇o麥o野>,總之就好開心la!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天


做SCJ Project

today好開心呀,我、Anna、敏殷同Ben一齊去o左傅書希屋企做SCJ Project,我地去到火車站等,跟住佢就請我地搭的去佢屋企 。佢請我地食野(少少la),又請我地飲野∼

佢呀媽好好人 ,仲話請我地食埋晚飯添☆★,我估唔到佢竟然請我地食pizza,佢呀媽又到我地勁好喎,猛咁問我地食唔食d樣、食唔食果樣,搞到我地勁唔好意思lor……

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天


好好好好好好好好悶呀~~~ 鬱悶

而家上堂好鬼死悶呀 ,我又無o野好同傅書希傾,佢好低B呀••••••• 又無o野好同John John傾,Kenneth又顧住聽書,唉•••好悶呀∼∼∼ 

我唸而家開心o既堂只係淨番英文堂咋 ,因為我o地有〝史密夫決戰史密妻〞睇  ☆★☆ ★☆★  Yeah ∼∼∼

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]