| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 6 月 29 日 星期四  |
...好悶ar...  |
呢3日假期,我响屋企只有睇書睇書又睇書,煲o左好多書,但係都係好悶,ar媽又唔比煲碟,咁我咪煲書lor,ar媽又鬧我淨係固住睇書,唔幫手執o野,好煩ar佢......
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 15 日 星期四  |
...好唔開心ar...  |
今日考中文同中作ar,中文由姚潔黎監考,佢見到我用枝深紫色ge筆黎exam,就叫我其他科唔好再用d枝筆,勁無奈lor我,咁我用咩筆關佢屁事咩,又唔係d好淺色ge筆,睇到咪得lor,好煩ar佢!!!
跟住考中作,有一粒鍾ge時間,我因為覺得有d唔舒服(之前冇),用o左9個字作完跟住就訓著o左la(check都冇check過),寶寶踢我張凳都唔醒,要篤我背脊先醒來!!!
今日放學寶寶同ka q要”追”johnjohn......(其實係追佢張bookmark姐 ^^)>>响學校門口Sherry同我响度陪ka q同寶寶問johnjohn攞bookmark,點知比我同Sherry見到Damian映相較响度映我o地),咁我咪send個sms去,上面寫住”頂你個肺”lor,黠知响我番屋企果時佢打電話黎,話:「喂......頂你個肺,唔該......(收線)」搞到我勁無奈lor!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 8 日 星期四  |
| ...T-T... |
今日唔係幾開心ar,maths堂計數果時又唔係好識,要係咁問基基sir先識......
hist堂ws又唔識,其他人做哂我就仲差條...... (hist好廢ar我)
pth堂本來都幾開心ge,但Sherry無端端彈句咩尹錫熙死o左,搞到周sir彈句咩尹錫熙結o左婚,搞到johnjohn、Rex同Sherry响度大叫Mabel...... (好想打佢o地ar)

之後果堂eng堂好悶......
响度狂做ws,不過我張ws都做得幾好ge∼ (18.5/35 <=應該冇計錯掛......)
 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 26 日 星期五  |
2006 年 5 月 23 日 星期二  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|