最近因課時落雨一星期跑得兩三次 仲每次都係二千到二千四米就停 剛剛去跑,喺二千四米時都係冇乜氣冇乜力了 但一個字:堅持 咁跑埋,終於跑左三千二百米,即八個圈 好開心,即刻又買野飲又買野食奬勵下自己 今晚又多場歐冠波睇 用左咁多力ge我唔知捱唔捱得住呢? 曼聯加油!!! 權都加油!!!