王子                                ME                               丫頭
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
超級愛上面的人士!!!!!><
2007 年 7 月 13 日  星期五 晴天 


聽日去澳門玩呀!!! 愉快

今日一起身,就即刻落去飲茶(有我,阿ma,表哥,公公一齊),我地叫佐6碟野食,但係有好多都食唔曬!!!(哈哈...)食完之後我同表哥就番佐屋企,我阿ma就同公公番老人院,跟住我地去佐中國旅行社幫表哥拎回鄉證,不過冇籌,跟住就走lu!!!

因為我阿ma同表哥去剪頭髮,我阿ma又逼我去剪音,不過我話去剪薄佢,佢話ok不過都要剪音,我就逼於無奈就去剪囉,不過剪完都唔係好短!!(好彩!!!)好快生番!!!跟住就番佐屋企,我表哥佢係youtube到俾我睇d英文搞笑節目俾我睇,我笑到痴線呀!!(不過你要英文好勁先明呀!!我都係我表哥番釋俾我聽!!)跟住就落佐去美景食晚飯lu,食完又上我地屋企坐一陣就走lu!!

嘻嘻....我聽日去澳門玩兩日,星期六同星期日都唔打blog住啦!!等我星期一打我係澳門d野啦!!(放心我會影相俾你地睇既!!)

刊登時間:2007-07-13 09:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 12 日  星期四 晴天 


ma ma bir!!!!

今日係我阿ma bir day,我地就去佐三聖食海鮮(都幾好味既..!!!),跟住我食食下,我阿ma話見到我d小學老師喎,跟住我睇過去,勁多我d小學老師係到,連走佐個d老師都係到(我真係好掛住佢地呀!!!)不過個度太多老師啦,都唔知講咩好,我就冇去找佢地,我地食曬d海鮮,就去食bir day cake,係栗子cake黎家!!!跟住食完就走lu!!

刊登時間:2007-07-13 09:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 7 月 6 日  星期五 晴天 


補考..!!!

我今日8:30要補考綜人呀!!超慘呀我,我差一分合格呀!!!點解我會咁命苦家!!我9:30就考完,跟住考完之後就同俐佢地等嫻考完先走!!(因為佢地要去賣書呀!!)我地超無聊呀!!我地去佐ok到玩!!勁百痴呀我地...不過都幾好玩既!!

跟住我地番學校又等嫻,佢12:45先考完,等佐超耐呀!!跟住我地行佐去屯市到部俐去賣書,佢賣佐90幾蚊呀!!超多呀!!!跟住我地去置樂,佢地要借漫畫呀!!跟住有d走.有d就去搭車,我呢就番屋企啦!!!

刊登時間:2007-07-06 11:39 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
        自我介紹!!!:p
        
----------------------------------
      暱稱: YinG ♥lollipop ♥王子
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區

 
棒棒堂月曆....xDD....
-----------------------------------
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

      是最新的喔!!!!!
----------------------------------

 
       要多留言喔!!!!
----------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
永遠的好友呀!!!
---------------------------------
誰來我家!!!
------------------------------------
最近沒有訪客
 
 

GooD...... 
------------------------------------
 阿緯香港後援會 
 
 
 
   
 
 
 
 
 

RSS Feed