2007 年 7 月 13 日 星期五 |
聽日去澳門玩呀!!!   |
今日一起身,就即刻落去飲茶(有我,阿ma,表哥,公公一齊),我地叫佐6碟野食,但係有好多都食唔曬!!!(哈哈...)食完之後我同表哥就番佐屋企,我阿ma就同公公番老人院,跟住我地去佐中國旅行社幫表哥拎回鄉證,不過冇籌,跟住就走lu!!!
因為我阿ma同表哥去剪頭髮,我阿ma又逼我去剪音,不過我話去剪薄佢,佢話ok不過都要剪音,我就逼於無奈就去剪囉,不過剪完都唔係好短!!(好彩!!! )好快生番!!!跟住就番佐屋企,我表哥佢係youtube到俾我睇d英文搞笑節目俾我睇,我笑到痴線呀!!(不過你要英文好勁先明呀!!我都係我表哥番釋俾我聽!! )跟住就落佐去美景食晚飯lu,食完又上我地屋企坐一陣就走lu!!
嘻嘻....我聽日去澳門玩兩日,星期六同星期日都唔打blog住啦!!等我星期一打我係澳門d野啦!!(放心我會影相俾你地睇既!! )

|
刊登時間:2007-07-13 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 12 日 星期四 |
ma ma bir!!!!  |
今日係我阿ma bir day,我地就去佐三聖食海鮮(都幾好味既..!!! ),跟住我食食下,我阿ma話見到我d小學老師喎,跟住我睇過去,勁多我d小學老師係到,連走佐個d老師都係到(我真係好掛住佢地呀!!! )不過個度太多老師啦,都唔知講咩好,我就冇去找佢地,我地食曬d海鮮,就去食bir day cake,係栗子cake黎家!!!跟住食完就走lu!!

|
刊登時間:2007-07-13 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 6 日 星期五 |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 34 | » |
自我介紹!!!:p
----------------------------------
暱稱: YinG ♥lollipop ♥王子 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區 |
棒棒堂月曆....xDD....
-----------------------------------
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
是最新的喔!!!!!
----------------------------------
|
要多留言喔!!!!
----------------------------------
|
永遠的好友呀!!!
---------------------------------
|
誰來我家!!!
------------------------------------
|
GooD......
------------------------------------
|
|