2007 年 8 月 7 日 星期二 |
2007 年 8 月 3 日 星期五 |
暑期作業!!!宅女生活...2  |
琴日我同丹丹,玉,麗,沛....去交暑期作業,玉,麗同沛竟然俾我遲到!!!累我同丹丹等佐咁耐!!! 跟住我地返學校,見到高高同俐,佢地係到抄緊功課呀!!! 跟住我同丹丹都抄埋一份呀!!!!:P 跟住抄佐一陣我,玉,麗搭lifT上7樓,丹丹同沛就行上去,跟住交完之後,我就同麗,玉去沛屋企,佢個兩個細路真係好賤格呀!!!佢兩個為佐拎錢係屋企門口等我地出黎,如果我有咁既細路,即刻狂打佢呀!! 我地過佐一陣,我同玉就出去睇下,麗同沛就等一陣先出!!
我地坐輕鐵去屯門碼頭玩,跟住去佐一個商場到買野食食,我買佐個Q餅食,好味..... 跟住我地去佐沙灘到玩!!!(玩到我條褲都...唉唔好提啦!!!)跟住差唔多4:50就走lu!!!
宅女生活有第二集啦!!!哈哈哈....(我痴佐線呀!!!唔洗理我= =")我依家只係係屋企到玩電腦,上論壇,睇戲....過得好好!!有個論壇好好玩家,就係棒棒堂_王子_香港後援會啦!!!(按落去就得家啦!!!)個度好好玩家,D人又好人喎!!直得推薦!!
記得睇黑糖瑪奇朵呀!!!好好睇家!!!
|
刊登時間:2007-08-03 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 28 日 星期六 |
好累呀!!!(動漫節)  |
今日同麗AnD敏一齊去動漫節,我地一點幾先坐車去灣仔,架巴士超多人,連企都好多,我地企到去總站,超累呀!!!路佐車就行去會展,我地見到有D人扮卡通人物,有D電影,超型家!!(不過有D好樣衰呀!!)我地係個度找唔到個售票處,我地本來想走去搭地鐵個陣時,俾我地找到喎,咁我地咪去買囉!!我地等入去都等好耐!!超多人家!!有D人仲打尖!! 我地排佐好耐先入到去,係個到我地即刻去找YeS,點知我地找佐好耐都冇呀!! 我行到腰酸骨痛呀!!我地4點幾入場,7點幾先走!!我地一人買佐一個筆袋!!(都唔知用唔用好??)買佐39蚊呀!!!
跟住我地坐地鐵去荃灣食野,我地去食KFc,我買佐個餐29蚊!!都幾好味既!!跟住我地就坐專巴係置樂落,跟住我地就各自番屋企lu!!我9點幾先番到屋企呀!!今日真係好累呀!!我未試過超過半日都冇坐過家!!!我番到屋企即刻拎野食,跟住就坐低,跟住舒服曬!! 如果邊個去既話幫我去YeS個度買個棒棒堂cushion呀!!!我會俾番錢你家!!(要我識得個D呀!!)
大喬!!! L!! 買既筆袋!!
|
刊登時間:2007-07-29 12:52 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 34 | » |
自我介紹!!!:p
----------------------------------
暱稱: YinG ♥lollipop ♥王子 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區 |
棒棒堂月曆....xDD....
-----------------------------------
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
是最新的喔!!!!!
----------------------------------
|
要多留言喔!!!!
----------------------------------
|
永遠的好友呀!!!
---------------------------------
|
誰來我家!!!
------------------------------------
|
GooD......
------------------------------------
|
|