王子                                ME                               丫頭
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
超級愛上面的人士!!!!!><
2007 年 8 月 23 日  星期四 晴天 


丹丹HAppY Bir!!!

今日係丹丹HAppY Bir呀!!!我地約佐11:00係巴黎倫敦到等,我同敏約 一齊去,我地去睇穿越時空的少女呀!!!哈哈哈.....(做咩笑呢!!= =")我地大約12:00睇完,跟住打俾汶叫佢去neway找我地!!!我地係個度玩電腦同psp呀!!!跟住明又黎佐!!!個度有棒棒堂同黑澀會唱呀!!!(好開心呀!!!>///<)明又唔唱都唔知佢黎做咩,不過佢都唱佐少少既!!!俐佢要早走,所以3點幾就走佐lu!!!丹丹同汶送佐佢走,得番我,敏,佩,明,我地繼續唱!!!跟住佢地番黎,我地唱佐一陣就走lu!!!跟住同敏番屋企!!!我今日用佐好多錢呀!!!T^T(不過算啦!!!哈哈哈....)

         丹丹HAppY Bir!!!!

 

超好聽呀!!!我就快電死啦!!!>////<
刊登時間:2007-08-23 09:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 17 日  星期五 晴天 


升2D..NDS

我琴日番學校拎書同睇入咩班,我入佐2D呀!!!好開心呀!!!因為我又可以同D好朋友一班啦,雖然有d冇,不過我唔會忘記你地家,我地都可以一齊食飯,一齊出街,一齊玩家ma!!!!好想知道邊個做我地班主任呀!!!

今日我就同阿哥去利寶買佐部NDS,好好玩.....下次帶出街俾D朋友玩先!!!!

刊登時間:2007-08-17 10:00 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 15 日  星期三 晴天 


好累呀!!!><

我琴日係番禺番黎,我去佐長隆玩呀!!!我去佐三日兩我覺得動物園都幾好玩呀!!!水上樂園都好玩,不過我玩唔到大喇叭同過山車呀!!!(我最想玩個D就玩唔到!!!T^T)不過D滑梯都好好玩既!!!值得玩呀!!!不過我覺得我找人多過玩,我同D人都日日唔見,都玩唔到D野,仲要玩下玩下落雨,真係黑仔!!!夜晚我仲去佐洗頭,按摩呢!!!有D地方按得舒服,有D好痛,我按完隻腳超痛!!!

 

刊登時間:2007-08-16 12:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
        自我介紹!!!:p
        
----------------------------------
      暱稱: YinG ♥lollipop ♥王子
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區

 
棒棒堂月曆....xDD....
-----------------------------------
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

      是最新的喔!!!!!
----------------------------------

 
       要多留言喔!!!!
----------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
永遠的好友呀!!!
---------------------------------
誰來我家!!!
------------------------------------
最近沒有訪客
 
 

GooD...... 
------------------------------------
 阿緯香港後援會 
 
 
 
   
 
 
 
 
 

RSS Feed