2007 年 9 月 3 日 星期一 |
2007 年 9 月 1 日 星期六 |
累到爆!!!  |
今日10點幾俾阿哥叫佐起身,話去剪頭髮!!!(我琴日2點幾先訓呀!!>~<)跟住我兩個表哥過佐黎,佢地同我阿哥話去睇張敬軒...跟住我地出去,我就去柏麗,我阿哥同兩個表哥就去睇軒仔,我第一次自己上去髮廊呀,我超驚呀!!!不過去佐一陣就冇咁驚lu!!!我剪完之後,就去找我阿哥佢地,個度超多人呀!!!!我係個度一個鍾,我阿哥佢地兩個鍾超累,跟住我同阿哥就番屋企,我兩個表哥番屋企拎隻CD俾軒仔簽,我番去個陣時睇下華都有冇黑糖CD,點知冇呀!!!TVT咁我地就走佐番屋企lu!!!跟住阿媽番黎,就同佢地落佐去食lunch!!!跟住番佐屋企一陣,之後就去大陸食自助餐,食完之後我好飽呀!!! 好開心呀我,我有大陸e道啦!!!!我覺得依家大陸好似仲先進過香港,e道又快過香港,的士有電視睇!!!(我係的士到睇到MR.BEAN呀,我笑死啦!!!我落車同我阿哥笑到痴線呀!!!>V<)

|
刊登時間:2007-09-02 01:07 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 31 日 星期五 |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 34 | » |
自我介紹!!!:p
----------------------------------
暱稱: YinG ♥lollipop ♥王子 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區 |
棒棒堂月曆....xDD....
-----------------------------------
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
是最新的喔!!!!!
----------------------------------
|
要多留言喔!!!!
----------------------------------
|
永遠的好友呀!!!
---------------------------------
|
誰來我家!!!
------------------------------------
|
GooD......
------------------------------------
|
|