王子                                ME                               丫頭
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
超級愛上面的人士!!!!!><
2007 年 9 月 3 日  星期一 晴天 


開學la....

今日終於開學啦!!!!Ya....可以同d朋友仔一齊玩!!!>///<我地班主任係李siR同鄭SIr(新黎家!!!)佢兩個都好好呀!!!係黎班超開心呀!!!!我俾人調佐係最尾,丹丹同我一行,不過我地一頭一尾呀!!!T^T(還我丹丹來!!!\.../)聽日要上三堂,要上中文,數學同視藝....我唔想上視藝呀!!!

刊登時間:2007-09-03 06:47 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 9 月 1 日  星期六 晴天 


累到爆!!!

今日10點幾俾阿哥叫佐起身,話去剪頭髮!!!(我琴日2點幾先訓呀!!>~<)跟住我兩個表哥過佐黎,佢地同我阿哥話去睇張敬軒...跟住我地出去,我就去柏麗,我阿哥同兩個表哥就去睇軒仔,我第一次自己上去髮廊呀,我超驚呀!!!不過去佐一陣就冇咁驚lu!!!我剪完之後,就去找我阿哥佢地,個度超多人呀!!!!我係個度一個鍾,我阿哥佢地兩個鍾超累,跟住我同阿哥就番屋企,我兩個表哥番屋企拎隻CD俾軒仔簽,我番去個陣時睇下華都有冇黑糖CD,點知冇呀!!!TVT咁我地就走佐番屋企lu!!!跟住阿媽番黎,就同佢地落佐去食lunch!!!跟住番佐屋企一陣,之後就去大陸食自助餐,食完之後我好飽呀!!!好開心呀我,我有大陸e道啦!!!!我覺得依家大陸好似仲先進過香港,e道又快過香港,的士有電視睇!!!(我係的士到睇到MR.BEAN呀,我笑死啦!!!我落車同我阿哥笑到痴線呀!!!>V<)

刊登時間:2007-09-02 01:07 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 31 日  星期五 晴天 


vip....棒棒堂!!!

vip快D係香港可以買啦!!!!好想買呀!!!>///<可以睇到棒棒堂同黑澀會D私密照同影音呀!!!!

仲有棒棒堂9月26日黎香港呀!!!!!雖然個日係星期三,但係個日係中秋節,所以可以去睇棒棒堂啦!!!Ya....

刊登時間:2007-08-31 09:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
        自我介紹!!!:p
        
----------------------------------
      暱稱: YinG ♥lollipop ♥王子
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區

 
棒棒堂月曆....xDD....
-----------------------------------
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

      是最新的喔!!!!!
----------------------------------

 
       要多留言喔!!!!
----------------------------------
 
最近三個月尚無任何留言

 
 
永遠的好友呀!!!
---------------------------------
誰來我家!!!
------------------------------------
最近沒有訪客
 
 

GooD...... 
------------------------------------
 阿緯香港後援會 
 
 
 
   
 
 
 
 
 

RSS Feed