2010 年 1 月 27 日 星期三  |
迷茫  |
分類: 未分類 |
中6下學期既生活開始左了.
諗番上一個學期,好似好失敗下.
書又冇咩點溫到,搞到考試又考得唔好.
仲成日諗住中6好似中5會考咁,溫佢一兩個月就去考得.
但係完全唔可行!!!
下學期開始,個人好似冇咩精神咁
可能我懶左掛!
但係都有好多事發生左,有人喜有人悲!
到底自己係比人喜定比人悲...
|
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
| 時間 |
分類: 未分類 |
如果一日有48小時就好.
完全唔夠時間去做野.
做得功課又溫唔到書.
溫完又唔夠時間做功課. |
2010 年 1 月 17 日 星期日  |
| 咖啡+蛋糕 |
分類: 未分類 |
今日人去左溫書
又飲咖啡同食芝士蛋糕
咖啡唔錯,蛋糕都OK
但唔知點解,我有一種感覺.
飲紅酒+食芝士會正好多下
-------
親眼見人係一齊.
仲要係自己間近拉拉攏佢地.
感覺好似好奇怪 |
2010 年 1 月 16 日 星期六  |
| 麻雀 |
分類: 未分類 |
玩左2日.
星期5去完打邊爐,之後打麻雀...
玩到3點幾先走人...搞到坐的士番...
今日又去左睇片同打麻雀...
輸得好多下....唉....搞到好慘...
但都好正下.打左幾個鐘...
考試又完左,成績勁差...唔洗提.
呢家要比心機.唔會再一次衰.
唔好到頭來升唔到大學/走多左幾年路.
----------
好多事都想為佢做
但可惜身份唔岩
唔應該由我去完成.
可惜既係,我唔知佢個心諗D咩.
好難去了解佢
同時又好似唔想我去了解佢. |
2010 年 1 月 13 日 星期三  |
| 不明白,不懂得,不清楚 |
分類: 未分類 |
如題...
好似好多野諗唔明.
明明就消失既問題,但又出現. |
|
|
|