今日一早要番去補課
但我冇左呢一件事,好彩有人打黎提我
番到去時,呀sir都只係岩岩到.
之後做數做到12點半.
離開學校去買褲,但點知又係冇碼.
3條褲,都係冇曬中碼.搞咩呀.
家下D香港人咁多都同我咁懶既,唔到凍都唔去買3褲..
要改下先得.
番到屋企食完飯就睇動畫...睇到想訓教.
之後溫PHY...好奇怪,明明好累,但都仲要死去溫書...
5點出左去教人數,教佢09PAST PAPER,明明考時做,但呢家睇番時又好似覺得好難.
真係唔知果陣會考自己點岩咁多條mc....奇事.
THEN又補習,冇心機上,溫左太耐PHY又上PHY,係一件慘完黎.
所以搞到家下頭病得很呀!!
|