29,30呢2日都去左camp.
29號去左間中學既hall到搞活動,之後玩到4點幾先去西貢到.
到左之後放好野又要去BBQ,玩到10點幾到.
BBQ好正下.D金沙骨燒得好靚.
之後又有飲汽水比賽,可惜輸左,但都可以免費飲到3支汽水,唔錯.
11點番到房,第一個去左沖涼,沖完之後就係打打牌.
佢都黎左我地房,同佢一齊玩.
玩到1點幾時,大家肚餓,用左一盒uno同第2間房既女仔換野食...
好似好PK下...但都好呀...鬼叫果2個同房係到食杯面,我地又冇得食WO
打牌吹水去到2點幾我就訓左,但佢地仲打緊同緊水.
訓到5點醒左,同佢SMS,雖然佢係我對面張床到,但有D野SMS講方便D
可以話我冇膽去正面面對吧.但我已經開始好出面咁去做野嫁啦.
好多人都知咩事!!
-----
今日擔心左佢成日,胃痛.晚上食得咁少.早上又唔食下野WO
搞到我見到佢咁都.....唉!好彩冇咩事呀!
-----
成個camp好開心下,可惜既係唔係所冇組員都係到,冇8左個人.
希望第日冇機會再搞一次 |