快樂不知時日過..... 呢句話真係好岩。。。
不知不覺,今日已經係星期五啦.....真係快`!!
其實呢個禮拜我日日都想打日記.....
不過,因為我實在太懶啦.... 嘻嘻`(天生如此,難改呢`~)
甘我今日就打長d.....講下d有趣既野`~
今個星期一,3月23日。係我三姑姐既大喜日子。
好sweet呢,我覺得佢地好襯呀....
花仔花女都好襯....哈哈`

佢地結婚個場面搞到勁大...雖然來既唔係好多人,不過真係好正`!
張帖超靚呀.....

三姑姐成晚都好幸福既樣....原來佢地拍左11年拖嫁啦`好厲害呀!!
唔....................................之後的日子遺忘了少少。。。
就講今日啦.....今年F.3的E班是新的一個E班`~
在今日有第一次的團結....就因為燕記,所以有第一次的團結。
青姐同燕記"咬"手"瓜"....燕記輸了,成班超級團結地一起拍手。
好似對燕記好衰甘...哈哈`~
下午前兩堂可以講無咩講過書....淨係中文堂默左書`半堂都無。
之後就自由了,基教無上..miss許無返`!
最後地理,都是悶字派。放學就去幫手入野....
miss朱好大方甘請我地飲野加食野....多謝曬`!
留底幫手除左兩個F.2之外,其餘都是我們E班的好同學。
玩得超開心呀.....我識得點彈橡筋...^^ 搞到6點半先走....