oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2009-03-27

分類: 未分類

快樂不知時日過..... 呢句話真係好岩。。。

不知不覺,今日已經係星期五啦.....真係快`!!

其實呢個禮拜我日日都想打日記.....

不過,因為我實在太懶啦.... 嘻嘻`(天生如此,難改呢`~)

甘我今日就打長d.....講下d有趣既野`~

今個星期一,3月23日。係我三姑姐既大喜日子。

好sweet呢,我覺得佢地好襯呀....

花仔花女都好襯....哈哈`

CIMG3631

佢地結婚個場面搞到勁大...雖然來既唔係好多人,不過真係好正`!

張帖超靚呀.....

CIMG3530

三姑姐成晚都好幸福既樣....原來佢地拍左11年拖嫁啦`好厲害呀!!

唔....................................之後的日子遺忘了少少。。。

就講今日啦.....今年F.3的E班是新的一個E班`~

在今日有第一次的團結....就因為燕記,所以有第一次的團結。

青姐同燕記"咬"手"瓜"....燕記輸了,成班超級團結地一起拍手。

好似對燕記好衰甘...哈哈`~

下午前兩堂可以講無咩講過書....淨係中文堂默左書`半堂都無。

之後就自由了,基教無上..miss許無返`!

最後地理,都是悶字派。放學就去幫手入野....

miss朱好大方甘請我地飲野加食野....多謝曬`!

留底幫手除左兩個F.2之外,其餘都是我們E班的好同學。

玩得超開心呀.....我識得點彈橡筋...^^  搞到6點半先走....

 
發表時間:2009-03-27 08:18 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]