|
|
|
2009-03-08 |
|
尋日出左街。。。
1:30 pm 出門口 搭3D去慈雲山
和丁丁碰面後,去食m記。其實我去慈雲山的目的只有一個,就是食m記。
因為m記出了shake shake薯條,有我喜歡的椒鹽味,所以一定要去試下。
我叫左9號餐,加大,可樂走冰;丁丁就要左一個士多啤梨味既新地。
坐到兩點幾先走。之後就去何魚屋企(呢個行動計劃左1個禮拜)。
慢慢行落去富山村,好大風,好凍呀`!
行行行,我果然是路痴,無可置疑,又一次帶錯路。
幾經辛苦,終于去到何魚屋企。何魚煮撈面俾我同丁丁食,不過大部分都係我搞。
食完無洗碗bor,,呵呵!~~
{{{陰謀}}}
丁丁因為呢排都無得玩電腦,所以一來到就痴住台電腦。
我同何魚想玩Uno,不過兩個人太少啦,唔好玩!~
所以我地係出面斷左條上網線,令到丁丁玩唔到電腦,就會被逼出來玩Uno。
因為有線成日都斷線,所以呢一次惡搞,並不出奇。
陰謀的真相丁丁仲未知道.........
陰謀之後,我全程玩NDS,好無聊。
丁丁同何魚就係入面睇"歌舞青春".........
6點,何魚媽回來。我地都走啦。
一出到去,只有一個字可以形容,凍。
[本來fiona都話來嫁,不過後來佢要睇醫生,所以無到,保重身體呀fiona。]
Ps: 因為尋日食m記,所以喉嚨好痛。
因為尋日著唔夠衫,所以感冒了。
| |
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 70 | »
|