oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2009-03-08

分類: 未分類

尋日出左街。。。

1:30 pm 出門口 搭3D去慈雲山

和丁丁碰面後,去食m記。其實我去慈雲山的目的只有一個,就是食m記。

因為m記出了shake shake薯條,有我喜歡的椒鹽味,所以一定要去試下。

我叫左9號餐,加大,可樂走冰;丁丁就要左一個士多啤梨味既新地。

坐到兩點幾先走。之後就去何魚屋企(呢個行動計劃左1個禮拜)。

慢慢行落去富山村,好大風,好凍呀`!

行行行,我果然是路痴,無可置疑,又一次帶錯路。

幾經辛苦,終于去到何魚屋企。何魚煮撈面俾我同丁丁食,不過大部分都係我搞。

食完無洗碗bor,,呵呵!~~

{{{陰謀}}}

丁丁因為呢排都無得玩電腦,所以一來到就痴住台電腦。

我同何魚想玩Uno,不過兩個人太少啦,唔好玩!~

所以我地係出面斷左條上網線,令到丁丁玩唔到電腦,就會被逼出來玩Uno。

因為有線成日都斷線,所以呢一次惡搞,並不出奇。

陰謀的真相丁丁仲未知道.........

陰謀之後,我全程玩NDS,好無聊。

丁丁同何魚就係入面睇"歌舞青春".........

6點,何魚媽回來。我地都走啦。

一出到去,只有一個字可以形容,凍。

[本來fiona都話來嫁,不過後來佢要睇醫生,所以無到,保重身體呀fiona。]

Ps: 因為尋日食m記,所以喉嚨好痛。
     因為尋日著唔夠衫,所以感冒了。

 
發表時間:2009-03-08 10:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]