oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

聖誕假期之~

分類: 未分類

好幾天沒有打了。

12月24日 夜晚,過了12點才睡覺(with妹),一起倒數。聖誕節嘛~

12月25日,沒有出街,和細妹在家玩電腦,看了一套遠久時期的卡通片,[BB保你大]。
"冰河同莎拉"好可愛呀,不過如果我第時既小孩係甘,我會死.......

12月26日,阿媽係大陸返來,downlond了PPS,看了一出電影,都好耐傢啦,因為阿妹未睇過,所以我就睇多次。

夜d`飯就add我,問我聽日去唔去唱K,其實之前琳&惠都有問過傢,不過我都答"要自己俾錢,唔去。" 

甘我又見阿媽係度,問下阿媽啦,阿媽話"如果我洗碗+溫書就俾我去!"

嘻嘻,姐係俾啦,阿媽第一次批准我去唱K咋!~~

之前阿媽覺得唱K會好雜,所以唔俾我去,可能大個啦,阿媽批准了。 /\/\

難得阿媽俾,當然去啦。

12月27日,10點幾起身。

沖涼,之後就溫書,拿本書出來睇兩下。做下樣都要。

11點半,打俾肥惠,琳又打來。傾左一陣就準備出門口了。

搭地鐵去MK,到了見到琳....等埋飯就上去。

我們是31號房`~ 我以前的學號,還是金三角的時候。哈~

那個賣菜傑都無點變到呀,都是一樣。

唔~ 可以說是少了些少猥瑣的感覺吧。

不過成班友今日係度意圖想睇鹹片...... =.=

第一次聽白家祺唱歌,wow !!

本來點左一首"小烏龜"傢,點知無唱到.... 唉~

今日親眼目睹龜公噴奶,成張凳都有,白家祺係隔離仲傻傻地甘,哈哈!~

白癡仔.... 好kai成班。鍾大佬唱歌真係掂呀~!

今日點得最多既應該都係JAY(周董)d歌~

聽到我好眼訓..... 最後果首都係JAY(周董)的"蒲公英的約定"~

唱到3:00pm就散,惠去搵her阿媽,琳同天才回家,我就同阿粉去行左陣。

K Lunch真係唔錯,雖然早左少少。

Ps: 點了"分手要狠",,"座右銘"  唱得超興奮,不過當然是天才還未到的時候啦。

 
發表時間:2008-12-27 06:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]