oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2008-11-11

分類: 未分類

第一次上物理堂,眼皮重。。。

趴係度就可以訓著啦~ 原因Maybe係我尋晚訓得唔好~

------以後,睡覺前不要做英文作業------

尋晚我的鼻子好像水龍頭一樣,不停地在流鼻水。

甘我一路用紙巾止住我的鼻水,一路係度做英文啦。

好啦,做完就訓覺,果時岩岩做完"珠光寶氣"。{10:30 p.m.}

我換左張被(棉胎),訓落床無幾耐仲鼻塞tim,,,

跟住無可奈何,繼續訓。

訓訓下,噩夢就開始啦~

每一個人都同我講英文,成個腦都係英文。。。

跟住就成個醒左,個頭勁痛。{1:00 a.m.}

念住去廁所洗個面啦,點知個鼻仲嚴重,還影響了喉嚨。
喉嚨勁痛。。。 。。。

媽子又唔係度,真係超級辛苦,超想喊。

甘無可能唔訓傢,唯有念d開心野tum自己訓啦....

之後就訓到今朝啦....

鬧鐘響先醒.... 跟住阿妹打我尖,去霸左個廁所。

搭3先去到沖涼,今日遲左兩個字先出門口。

連我平時不離身的水樽都唔記得拿。

返到學校就買左盒熱朱古力飲。(_無食早餐_)

上到班房先飲,嘩~ 飲完個喉嚨即刻舒服曬呀!

LUNCH就同肥惠,粉,燕記,孔振,瑩,惠fd一起食。

原先的計劃是跟蹤cky果班友,去果間"必發"食。

不過,太多人了。所以轉去千億。見到福福呀。

因為入面無位,所以7個人就坐係出面一張枱度食。

一路吹風一路食,我的第一次就獻左俾王惠。

[第一次出來食飯,不要想錯隔離哦!]

下午上基教堂,個頭突然暈暈地。

應該是......................................後遺症。。。
或許是藥效~  =___________=

放學了,去推廣大使。

和朱月翹恢復以前一樣。

推廣大使,好悶。

{雪兒、鍾大佬今日無返}
祝兩位,健康快樂。

 
發表時間:2008-11-11 08:32 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]