|
|
|
2008-11-11 |
|
第一次上物理堂,眼皮重。。。
趴係度就可以訓著啦~ 原因Maybe係我尋晚訓得唔好~
------以後,睡覺前不要做英文作業------
尋晚我的鼻子好像水龍頭一樣,不停地在流鼻水。
甘我一路用紙巾止住我的鼻水,一路係度做英文啦。
好啦,做完就訓覺,果時岩岩做完"珠光寶氣"。{10:30 p.m.}
我換左張被(棉胎),訓落床無幾耐仲鼻塞tim,,,
跟住無可奈何,繼續訓。
訓訓下,噩夢就開始啦~
每一個人都同我講英文,成個腦都係英文。。。
跟住就成個醒左,個頭勁痛。{1:00 a.m.}
念住去廁所洗個面啦,點知個鼻仲嚴重,還影響了喉嚨。
喉嚨勁痛。。。 。。。
媽子又唔係度,真係超級辛苦,超想喊。
甘無可能唔訓傢,唯有念d開心野tum自己訓啦....
之後就訓到今朝啦....
鬧鐘響先醒.... 跟住阿妹打我尖,去霸左個廁所。
搭3先去到沖涼,今日遲左兩個字先出門口。
連我平時不離身的水樽都唔記得拿。
返到學校就買左盒熱朱古力飲。(_無食早餐_)
上到班房先飲,嘩~ 飲完個喉嚨即刻舒服曬呀!
LUNCH就同肥惠,粉,燕記,孔振,瑩,惠fd一起食。
原先的計劃是跟蹤cky果班友,去果間"必發"食。
不過,太多人了。所以轉去千億。見到福福呀。
因為入面無位,所以7個人就坐係出面一張枱度食。
一路吹風一路食,我的第一次就獻左俾王惠。
[第一次出來食飯,不要想錯隔離哦!]
下午上基教堂,個頭突然暈暈地。
應該是......................................後遺症。。。
或許是藥效~ =___________=
放學了,去推廣大使。
和朱月翹恢復以前一樣。
推廣大使,好悶。
{雪兒、鍾大佬今日無返}
祝兩位,健康快樂。
| |
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 70 | »
|