|
|
|
2008-11-04 |
|
終于考完試啦.... 好開心丫!!
我解放啦,今日唔洗受阿媽的喃哦功啦`~ ''溫書溫書...''
我要盡情玩電腦一個下午。
尋晚又話去飲茶,都唔係解。
欺騙我感情,傷心。。。
太衰啦!!

尋日放左返來... 無無聊聊亂影相。
[d相遲多幾日post,會有大驚喜]

尋晚訓訓下,周身痕。起身睇下,3點幾。
頂,點挨到7點丫! 甘就換地方訓....
換完之後,一訓就訓到大天光。
兩個鬧鐘響完都唔想起.... 超好訓。
念住再訓返,阿媽就'''王靄榆,你今日唔洗考試丫!'''
即刻醒曬.... 變態傢阿媽,嚇到我丫!
之後唯有告別我的床,去沖涼....

今日考3科,中文/生物/地理。
中文果題閱讀理解,其中有篇文。講考試。超正!
簡直講中我個心念咩。
果篇文話(我最深刻的一句): 最難考的是作文,還要在物理和生物之間。
呢個簡直係變態的編排,呢種變態的編排我試過丫!
就係我統測的第一日,英文/中史/化學/通識。
這一個上午是我最最最想發出sos訊號的一日,希望有外星人捉走我。
英文我本身就唔係好掂,我本人都唔係好想學。
中史,中國的歷史耶...同英文簡直係鮮明既對比丫! 一個舊的歷史vs一個新的語言
跟住化學,用腦.... 通識,不擅長.... 救命!!

好啦...唔講。今日要盡情甘玩電腦!! 呵呵呵~
| |
|
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 70 | »
|