oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2008-11-04

分類: 未分類

終于考完試啦.... 好開心丫!!100

我解放啦,今日唔洗受阿媽的喃哦功啦`~ ''溫書溫書...''

我要盡情玩電腦一個下午。

尋晚又話去飲茶,都唔係解。

欺騙我感情,傷心。。。

 f064太衰啦!!

Rr06O8EO

尋日放左返來... 無無聊聊亂影相。

37[d相遲多幾日post,會有大驚喜]

Rr06O8EO

尋晚訓訓下,周身痕。起身睇下,3點幾。

頂,點挨到7點丫! 甘就換地方訓....

換完之後,一訓就訓到大天光。

兩個鬧鐘響完都唔想起.... 超好訓。

念住再訓返,阿媽就'''王靄榆,你今日唔洗考試丫!'''

即刻醒曬.... 變態傢阿媽,嚇到我丫!

之後唯有告別我的床,去沖涼....

Rr06O8EO

今日考3科,中文/生物/地理。

中文果題閱讀理解,其中有篇文。講考試。超正!

簡直講中我個心念咩。

果篇文話(我最深刻的一句): 最難考的是作文,還要在物理和生物之間。

呢個簡直係變態的編排,呢種變態的編排我試過丫!

就係我統測的第一日,英文/中史/化學/通識。

這一個上午是我最最最想發出sos訊號的一日,希望有外星人捉走我。

英文我本身就唔係好掂,我本人都唔係好想學。

中史,中國的歷史耶...同英文簡直係鮮明既對比丫! 一個舊的歷史vs一個新的語言

跟住化學,用腦.... 通識,不擅長.... 救命!!

Rr06O8EO

好啦...唔講。今日要盡情甘玩電腦!! 呵呵呵~

 
發表時間:2008-11-04 01:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]