oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2008-10-14

分類: 未分類

今日總括來講,只上了2堂課...........

第一堂 化學

做實驗,勁燒那些''元素''.... 係撈亂之後燒,五顔六色的呢。

第二、三堂 P.E.

好苦呀.... 俾人蝦呀!!

玩數字球果時,miss話自己改個科目名做稱號,我改了''法理,這是醫科的其中一科。

女仔同男仔分開玩啦`~! 成班女仔都變態傢,一起蝦我。

係勁遠掉起個波,就叫我wor。

接唔到3次就要用個波打patpat,唉.... 超屈機。

一定俾陳喜燕教壞曬.... 唔洗驚,姐姐救你出苦海。

第四、五堂 係hall聽講座,個女仔唱歌好好聽呀!

她所唱的歌: 我的驕傲,全因為你,全因為有你,是你應許。

最好聽係最後果首歌,果個女仔叫鄧婉玲呀.....

以前的流行歌手,現在全職福音歌手。

中午-LUNCH*  返home食。

第六堂 中史

悶...............

第七堂 中文(mmlc)

做聆聽........

第八堂 音樂

講書.....  悶死!

放學,去劇社的會員大會,d人多到`~ 兩只手都數得曬。

跟住幾個坐埋傾劇本,朱媽說冷gag,自己不認,還動粗!

其中一個冷gag : 大口妹係邊個? 大口仔個女朋友。

冷的程度.........  大家可想然之。

5:20 p.m. 左右放人!

 
發表時間:2008-10-14 07:47 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]