|
|
|
2008-10-14 |
|
今日總括來講,只上了2堂課...........
第一堂 化學
做實驗,勁燒那些''元素''.... 係撈亂之後燒,五顔六色的呢。
第二、三堂 P.E.
好苦呀.... 俾人蝦呀!!
玩數字球果時,miss話自己改個科目名做稱號,我改了''法理,這是醫科的其中一科。
女仔同男仔分開玩啦`~! 成班女仔都變態傢,一起蝦我。
係勁遠掉起個波,就叫我wor。
接唔到3次就要用個波打patpat,唉.... 超屈機。
一定俾陳喜燕教壞曬.... 唔洗驚,姐姐救你出苦海。
第四、五堂 係hall聽講座,個女仔唱歌好好聽呀!
她所唱的歌: 我的驕傲,全因為你,全因為有你,是你應許。
最好聽係最後果首歌,果個女仔叫鄧婉玲呀.....
以前的流行歌手,現在全職福音歌手。
中午-LUNCH* 返home食。
第六堂 中史
悶...............
第七堂 中文(mmlc)
做聆聽........
第八堂 音樂
講書..... 悶死!
放學,去劇社的會員大會,d人多到`~ 兩只手都數得曬。
跟住幾個坐埋傾劇本,朱媽說冷gag,自己不認,還動粗!
其中一個冷gag : 大口妹係邊個? 大口仔個女朋友。
冷的程度......... 大家可想然之。
5:20 p.m. 左右放人!
| |
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 70 | »
|