|
|
|
2008-10-09 |
|
今日LUNCH之後發生了一些不愉快的事情吧~
同琳鬧僵了。
點解我會甘嬲........因為你呃我。
其實我已經俾個幾次機會傢啦........
之前我係丫粉柜筒都見到本YES傢啦~
我有念過同你講白,但我係想你自己攞出來。
我都問左你幾次啦,本YES係邊呀!
但你都扮唔知,我真係好嬲,又唔想鬧你。
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
你無發現,你係Canteen果時問YES係咩封面,丫粉答你係阿sa我都估到d傢啦!
再問你又扮唔知道,明明唔關我事的,FIONA又要我俾搵返距....... 真係火火地~
見到你攞左本野跑左上去,返來問你又話無。
你玩下我可以接受,我陪你一起玩都ok。
但我接受唔到係''''作假''''......
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
唉,最後無野講啦!

| |
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 70 | »
|