oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

陸運會

分類: 未分類

 哎呀,又係悶到抽筋的陸運會。

去到樂富甘遠鬼遠,晨早留留就要出門口。

可憐儸....好可憐哦~```~

今朝燕仲遲到tim,早又早過我出門口,遲又遲過我到。

仲慢過我,好彩最後到達都無遲到,唔係我''鏈''死你。

下星期1係第二日陸運會,我俾朱媽捉左去做推廣大使。

簡直''聽者傷心,聞者流淚''

最最最變態的是要著那件超級不好看的橙色衣服。

唉,個死朱媽話日日寫日記,將我講距d壞話記低曬。

我知道我講左距好多是非,壞話。

連趙SIR都幫距..... T^T

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

中午食飯去食m記,要左個''至尊漢堡套餐''。

飽到我呀,食唔落。

放學之後就同何魚,神婆,同神婆幾個fd去行''九龍城廣場''。

何魚話要買銀包,最後都無買。

買左個玩具同把扇~``

5:30pm 返到屋企 最衰台死人10號車鬼甘耐都未到~

 
發表時間:2008-09-25 07:35 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]