|
|
|
陸運會 |
|
哎呀,又係悶到抽筋的陸運會。
去到樂富甘遠鬼遠,晨早留留就要出門口。
可憐儸....好可憐哦~```~
今朝燕仲遲到tim,早又早過我出門口,遲又遲過我到。
仲慢過我,好彩最後到達都無遲到,唔係我''鏈''死你。
下星期1係第二日陸運會,我俾朱媽捉左去做推廣大使。
簡直''聽者傷心,聞者流淚''
最最最變態的是要著那件超級不好看的橙色衣服。
唉,個死朱媽話日日寫日記,將我講距d壞話記低曬。
我知道我講左距好多是非,壞話。
連趙SIR都幫距..... T^T
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
中午食飯去食m記,要左個''至尊漢堡套餐''。
飽到我呀,食唔落。
放學之後就同何魚,神婆,同神婆幾個fd去行''九龍城廣場''。
何魚話要買銀包,最後都無買。
買左個玩具同把扇~``
5:30pm 返到屋企 最衰台死人10號車鬼甘耐都未到~
| |
|
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 70 | »
|